• Bellis

Stämpeltråden!

Här tänkte vi ta och starta en ny braig tråd! Nämligen en för alla som tycker det är spännande och kul med stamping!

Tråden är härmed ÖPPNAD!

Jag kan ju börja med att tala om att imorrn bär det av in till stan (sthlm) och DÅ ska det minsann shoppas stämpel-pryttlar så det heter duga!! Det ska bli jättekul, sambon bara flinar åt mig sedan jag fick det här på hjärnan.. :)

Eftersom jag inte har ett himlaste skvatt i stämpelvägsutrustning, så blir det en rejäl lista som ska bockas av!

Tänkte börja med att åka direkt till söder, för att kolla in pappershandeln och The English Shop i Söderhallarna. Därefter blir det nog en promenad till G:a stan för ett besök på Ljunggrens pappershandel på Köpmangatan. Sedan Kreatima och Panduro, med risk för att slåss med tanter och dagispersonal som ska köpa julpyssel...

Ska kolla av webben lite ikväll, på priser och så, och ta med mig en lite jämförelselista så jag inte går på några större nitar!

Kram på er alla inspirerare!

• Svar på tråden Stämpeltråden!
  • Hestia

Bellis - Bara han inte kollar semestern och chefen berättar för honom!!! :o

• Hestia

Dumma dig, Bellis, nu måste jag ju sitta kvar här för att höra hur det går!!

• Bellis

Hestia - nä, hon vet att han inte vet. Och jag sa till henne när jag mailade henne i förra veckan att han säkert skulle ta upp ledigheten med henne idag! Sa åt henne att bluffa. Sen vad den bluffen innebär, det vet jag inte. Han sa att han skulle bara "droppa ett mail om att vi ska åka den 10e".

Och det ska vi ju, men vi kommer definitivt inte hem den 17e...... hehe.

Synd att det inte gick att göra en TOTAL överraskning av det hela, men sambon är flygrädd så han behöver tid på sig att förbereda sig mentalt för såna här övningar. Såg just att det är mellanlandning.... det blir inte populärt.. Det är bara att hacka i sig!

• isis

HolySmooooke!! Här e man borta i fyra dagar och då har ni hunnit skriva över 300 inlägg!! *suck* Är tillbaka om några dagar när jag har hunnit läsa igenom det senaste! ;)

• Bellis

Hellloooo Isis! Har vi skrivit så mycket...? Ojdå.

Men vad gör jag kvar här???? Måste ringa och boka resan, men jag är så nervös!! Och jag gillar inte att ringa...

• Hestia

Ok, Bellis, om du går och ringer, så pluggar jag! :D Vi ses här om en timme, ok?

• Bellis

Hihi!
    Nu har jag bokat resan!! Läbbigt!
    Undrar om inte jag ska ta och åka in till stan och betala den nu.... Imorrn ska jag till läskig tandläkare kl 13 så då lär jag vara mentalt däckad resten av dagen.

Jag åker lite senare i eftermiddag, och tar och stämplar lite nu istället!! Först måste jag nog ta och duscha av mig kallsvetten!! ;)

Förresten! Vi fick SISTA rummet!!!

• Hestia

Bellis - Där ser du, det var ju jättebra att du beställde nu!! :)
    När åker ni?

Svar på tråden Stämpeltråden!