• Bellis

Stämpeltråden!

Här tänkte vi ta och starta en ny braig tråd! Nämligen en för alla som tycker det är spännande och kul med stamping!

Tråden är härmed ÖPPNAD!

Jag kan ju börja med att tala om att imorrn bär det av in till stan (sthlm) och DÅ ska det minsann shoppas stämpel-pryttlar så det heter duga!! Det ska bli jättekul, sambon bara flinar åt mig sedan jag fick det här på hjärnan.. :)

Eftersom jag inte har ett himlaste skvatt i stämpelvägsutrustning, så blir det en rejäl lista som ska bockas av!

Tänkte börja med att åka direkt till söder, för att kolla in pappershandeln och The English Shop i Söderhallarna. Därefter blir det nog en promenad till G:a stan för ett besök på Ljunggrens pappershandel på Köpmangatan. Sedan Kreatima och Panduro, med risk för att slåss med tanter och dagispersonal som ska köpa julpyssel...

Ska kolla av webben lite ikväll, på priser och så, och ta med mig en lite jämförelselista så jag inte går på några större nitar!

Kram på er alla inspirerare!

• Svar på tråden Stämpeltråden!
  • Meddelande borttaget
  • Johanna = en lat kock

temporärt är det jättebra med lite vanligt limstift på en bit plexiglas eller på baksidan av en annan stämpel

• FinaStina

johanna, söker du på unmounted får du upp alla omonterade. Jag håller på att titta på dom nu, men har tyvärr inte hittat nåt riktigt bra än.

• Hestia

FinaStina och Johanna - Vilken sida? Har BT tagit bort något inlägg?

• Johanna = en lat kock

sitter och bläddrar för fullt ;)

(har ju som sagt shoppingförbud men önskelista kan det ju alltid bli)

• FinaStina

Japp det har dom!! Sätt det vanliga före och efter addictedtorubberstamps så kommer du dit.

Dom snodde mitt svar till *B2* oxå ! Gå in på octoberstamps och kolla under tips å tricks monteringssystem. Det använder jag funkar kanon.

• Hestia

Vad elakt av dem!! :)

Funkar BT bra för er också nu (frånsatt att de snor inlägg)? ;)

• Johanna = en lat kock

njae inte jättebra - det är segt och man får upp den hemska rosa sidan med upptaget hela tiden :[

• Hestia

Johanna - :( Det går faktiskt riktigt snabbt för mig! Hoppas det kommer ingång för dig också!

Mymy, den nya sidan var smaskens!! :D

• Johanna = en lat kock

den nya har slängt ut mej!

Svar på tråden Stämpeltråden!