• Bellis

Stämpeltråden!

Här tänkte vi ta och starta en ny braig tråd! Nämligen en för alla som tycker det är spännande och kul med stamping!

Tråden är härmed ÖPPNAD!

Jag kan ju börja med att tala om att imorrn bär det av in till stan (sthlm) och DÅ ska det minsann shoppas stämpel-pryttlar så det heter duga!! Det ska bli jättekul, sambon bara flinar åt mig sedan jag fick det här på hjärnan.. :)

Eftersom jag inte har ett himlaste skvatt i stämpelvägsutrustning, så blir det en rejäl lista som ska bockas av!

Tänkte börja med att åka direkt till söder, för att kolla in pappershandeln och The English Shop i Söderhallarna. Därefter blir det nog en promenad till G:a stan för ett besök på Ljunggrens pappershandel på Köpmangatan. Sedan Kreatima och Panduro, med risk för att slåss med tanter och dagispersonal som ska köpa julpyssel...

Ska kolla av webben lite ikväll, på priser och så, och ta med mig en lite jämförelselista så jag inte går på några större nitar!

Kram på er alla inspirerare!

• Svar på tråden Stämpeltråden!
  • Bellis

*fnissar hysteriskt*

Hestia - preciiiiiiiiis så gör jag också!!! Han tror fortfarande att hans xbox är himmelens mycket dyrare än mitt stämplande... och det kan han ju GÄRNA få fortsätta tro! *asg*

Men vi har våra "egna" pengar, så jag skäms inte sååå mycket faktiskt.... jag tycker det känns skönt att ha det så just nu, eftersom han tjänar mycket mer än jag.

• Bellis

Visst måste välan vellumtagsen på Impress vara himla billiga?? 25 spänn för 12 assorted sizes? Kostar 59:- på Vår Favorit Dreamcottage, vad jag kan se i mitt sömniga tillstånd...

• Hestia

Bellis - Vi har också egna pengar, fast mina är slut, så han betalar! ;)

• Nojsan

Smart Hestia! Då ljuger man ju inte i alla fall... jag brukar säga att "nja, det var inte så farligt" osså drar jag bort 10 spänn eller nåt! Fast nu när jag har hittat min lilla butik här så ÄR det faktiskt mycket billigare än de flesta butiker i Sverige, och det är ju ett bra argument!!

Var bara tvungen att kolla in lite på impress-sidan och OJ så söta stämplar och massa annat trevligt. Har inte kollat shipping till Kina ännu... vad kostar det till Sverige?

Hestia förresten - vad fina era bröllopsbilder var!! Vacker (och stor!!) kyrka! GRATTIS i efterskott!

• Bellis

Hestia - Åh, vilken snäll man!!

Faktum är att jag inte behövde betala en endaste peng förra månadsskiftet mer än matpengar, för sambon tyckte jag skulle använda min lön till BARA mig själv i december! Blev jättejätteglad såklart!! Känns skönt att t.o.m ha pengar över efter julklappsinköpen! Ovanligt.....

Var det krångligt att beställa på Impress? Har fortfarande inte gjort det!!

• Bellis

Nojsan - kostar bara "faktisk frakt" dvs portot enligt vikt!

• Hestia

Vet inte exakt vad frakten blev för mig än.
    Tack för komplimangen, Nojsan!

Bellis - Snäll sambo!!! Det är inte alls krångligt!!

• Nojsan

Jammen DÅ *måste* man ju passa på att beställa!! Med Hestias argument så är det ju bara att jämföra med andra företags shipping

• Hestia

Nojsan - Menar ju det!! :D :D

• Nojsan

Kollar fortfarande på impress. Såå söta små hjärtkort(tags) och massa fina embellishments. ÅÅÅÅ! Vill ha!

Svar på tråden Stämpeltråden!