• Bellis

Stämpeltråden!

Här tänkte vi ta och starta en ny braig tråd! Nämligen en för alla som tycker det är spännande och kul med stamping!

Tråden är härmed ÖPPNAD!

Jag kan ju börja med att tala om att imorrn bär det av in till stan (sthlm) och DÅ ska det minsann shoppas stämpel-pryttlar så det heter duga!! Det ska bli jättekul, sambon bara flinar åt mig sedan jag fick det här på hjärnan.. :)

Eftersom jag inte har ett himlaste skvatt i stämpelvägsutrustning, så blir det en rejäl lista som ska bockas av!

Tänkte börja med att åka direkt till söder, för att kolla in pappershandeln och The English Shop i Söderhallarna. Därefter blir det nog en promenad till G:a stan för ett besök på Ljunggrens pappershandel på Köpmangatan. Sedan Kreatima och Panduro, med risk för att slåss med tanter och dagispersonal som ska köpa julpyssel...

Ska kolla av webben lite ikväll, på priser och så, och ta med mig en lite jämförelselista så jag inte går på några större nitar!

Kram på er alla inspirerare!

• Svar på tråden Stämpeltråden!
  • FinaStina

Va härligt med två veckors semester!! Jag har varit ledig i en vecka över nyår första dagen på jobbet idag och jag vill redan bort härifrån... Fast hur får man då pengar?? Jag gjorde en snabb "låtsasbeställning" på Impress. Den slutade på ca 180 dollar... Och då kändes det som om jag bara köpte det jag verkligen ville ha. Koperade in i Excel och har skurit och skurit så nu är jag nere på 62 dollar och då är det ju baaaara det jag veeerkliiigen behöver! . Kan ingen rädda mig från detta beroende av stämpelgrejer??!! ;-D

• Bellis

FinaStina - nehej, jag kan inte rädda dig, för jag är precis likadan!! Mitt stannade på 38 dollar och då var det bara det aaaaabsolut nödvändigaste! Nödvändigt - jamenvisst!

Hestia -Vi åker den 10e februari! :) Vi ska åka på utflykt också, till Kairo och pyramiderna eller till Luxor och Konungarnas dal. Sannolikt 2 dagar. Jag vill helst åka till Luxor för jag är säker på att det är ballare och intressantare, men jag tror att han gärna vill åka och glo på pyramiderna. Kostnaden är den samma...

• Hestia

FinaStina - Nix, kan inte heller hjälpa dig! :)

Bellis - Kan ni inte åka till båda?

• Bellis

Hestia - om så vore!! Men då blir det drygt 4000:- på bara utflykter... det blir lite mycket... särskilt som en billig sistaminuten nu har muterat till en tvåveckorssemester på lyxhotel via en 1 veckassemester utan utflykter....

Vi får väl se! Det går ju att boka på plats också! :)

• Hestia

Bellis - Det är sant!! Pengar är inte så roliga (jo, om mna har dem!! :D))
    ÅÅÅÅH, vad jag är trött på BT just nu! Det strular ju HELA tiden!!!

Skall gå ut och läsa lite mer! :)

• Bellis

Ja man blir helt VANSINNIGT trött på BT idag igen!!!!

Hm...... det kan välan inte vara VI som pajjat BT....?

• Meddelande borttaget
  • *B2*

Jag har en fråga: Har fått några gummistämplar som inte har någon hållare.
    Hur ska jag göra för att fästa dem och vad ska jag fästa dem i?????????

• Johanna = en lat kock

Fiastina

Måste kolla in den sidan ;)

Ellte Hestia och Jag handlade papepr frå Augustartpaper.com - de har visserligen bara specialpapper men vi behövde bara betala faktiskt porto (fick pengar tillbaka på frakten)

• Meddelande borttaget
Svar på tråden Stämpeltråden!