• Bellis

Stämpeltråden!

Här tänkte vi ta och starta en ny braig tråd! Nämligen en för alla som tycker det är spännande och kul med stamping!

Tråden är härmed ÖPPNAD!

Jag kan ju börja med att tala om att imorrn bär det av in till stan (sthlm) och DÅ ska det minsann shoppas stämpel-pryttlar så det heter duga!! Det ska bli jättekul, sambon bara flinar åt mig sedan jag fick det här på hjärnan.. :)

Eftersom jag inte har ett himlaste skvatt i stämpelvägsutrustning, så blir det en rejäl lista som ska bockas av!

Tänkte börja med att åka direkt till söder, för att kolla in pappershandeln och The English Shop i Söderhallarna. Därefter blir det nog en promenad till G:a stan för ett besök på Ljunggrens pappershandel på Köpmangatan. Sedan Kreatima och Panduro, med risk för att slåss med tanter och dagispersonal som ska köpa julpyssel...

Ska kolla av webben lite ikväll, på priser och så, och ta med mig en lite jämförelselista så jag inte går på några större nitar!

Kram på er alla inspirerare!

• Svar på tråden Stämpeltråden!
  • Johanna = en lat kock

hej igen

Väldigt vad dumt BT är idag

• Hestia

Gaaaah - nu ger jag mig seriöst och pluggar istället! :)

• Hestia

*tralala*

Undrar en grej - skulle ni helst köpt en massa stämpeldynor i olika färger och bara ha genomskinligt embossingpulver, eller köpt en massa embossingpulver i olika färger och bara ha en stämpeldyna?
    Om ni nu var TVUNGNA att välja... :)

• Bellis

Hestia - jag skulle välja det första - eftersom jag nu var tvungen att välja!

GUUUUUUUUUUD va segt BT är idag?!?!?! Höll ju på att aldrig komma in överhuvudtaget!

• Niki

Jag blir tokig på BT, det funkar inte alls! Jag kommer in typ varannan gång och nyss skrev jag ett LÅNGT inlägg som försvann.
    Hmmmm, jag testar med detta inlägg annars ger jag mig för idag.
    One, two, testing, testing, over, over

• Niki

Hurra, det funkade .
    OK, nu är det definitivt shoppingförbud resten av månaden för mig också. Väntar på en räkning från Inky och råkade just beställa lite chalks (mm) från Dreamcottage. Nu får det vara slut *smink på fingrarna*.
    Men jag blev SÅ glad när jag kom hem, innan jul gjorde jag en liten (5 stämplar och ett EP) beställning från Inky och idag när paketet kom såg jag att denna snälla Lisa lagt ner FYRA extrastämplar. Hon får en guldstjärna i himlen av mig .
    Okidoki, vi hörs väl imorgon och snälla ni skrik lite på mig om jag så mycket som knystar nåt om att handla denna månad .
    Kramar på er alla

• Bellis

Men Niki - det är ju jäääättelångt kvar på den här månaden?! Hur ska vi klara det?

Jag blir helt vanslnnig på BT, det verkar som att ni skrivit en hel massa inlägg som jag överhuvudtaget inte kan se?!

Jag tror jag ger upp nu......

Har betalat resan nu ikväll!

Fy, jag ska till tandläkaren imorron och jag är skräckslagen....! Ska göra en rotfyllning och jag ska för första gången i mitt liv ta lugnande... Ja, tandläkaren har givit mig alltså! Hon tyckte det var synd att jag ska behöva vara så rädd när jag är där. Men jag är rädd ändå nu, eftersom jag inte har en aning om vad denna medicin kan göra för mig? Sen efteråt förstår jag nog.

Blablabla..... sov gott allihop! Nu ger jag upp BT för idag!

• FinaStina

Jag skulle ha köpt en massa embossingpulver!!

Igår köpte jag en massa papper (augustart). Jag valde ju bara tre paket tänkte inte så mycket på hur många papper det var i varje förrens senare på kvällen. Det var 60 papper + 15 mullberrypapper i januaribonus... För er köpgalna kanske det inte är så mycket men för mig är det huuuuur mycket som helst!!! Ska bli spännande att se vad jag egentligen beställt när det kommer. Ha en bra dag!!!!

• Nojsan

Hestia! Jag hade valt som Bellis - massor av olika dynor och ett genomskinligt pulver.

Attans vad mycke fina papper dom hade där på augustart då!! Och billigt! Men givetvis levererar dom ju inte till Kina

Ny enkät! Vilken är er favoritstämpel? Min är en från Heroarts med en ugglefamilj på. Sen är jag även oväntat förtjust i mitt reafynd från Inky - en trollslända!

Hej då!

• Hestia

Nojsan - Min favoritstämpel är nog ett kalt träd från Reprint!

Svar på tråden Stämpeltråden!