• Bellis

Stämpeltråden!

Här tänkte vi ta och starta en ny braig tråd! Nämligen en för alla som tycker det är spännande och kul med stamping!

Tråden är härmed ÖPPNAD!

Jag kan ju börja med att tala om att imorrn bär det av in till stan (sthlm) och DÅ ska det minsann shoppas stämpel-pryttlar så det heter duga!! Det ska bli jättekul, sambon bara flinar åt mig sedan jag fick det här på hjärnan.. :)

Eftersom jag inte har ett himlaste skvatt i stämpelvägsutrustning, så blir det en rejäl lista som ska bockas av!

Tänkte börja med att åka direkt till söder, för att kolla in pappershandeln och The English Shop i Söderhallarna. Därefter blir det nog en promenad till G:a stan för ett besök på Ljunggrens pappershandel på Köpmangatan. Sedan Kreatima och Panduro, med risk för att slåss med tanter och dagispersonal som ska köpa julpyssel...

Ska kolla av webben lite ikväll, på priser och så, och ta med mig en lite jämförelselista så jag inte går på några större nitar!

Kram på er alla inspirerare!

• Svar på tråden Stämpeltråden!
  • Johanna = en lat kock

Favoritstämpel är svårt...
    antingen en enkel ritad blomma eller min fönsternäckros eller en trollslända....

Favorit jultämpel är lättare - en gran med text!

Bellis
    Nej risken är väl stor att det inte gör det ;)

• FinaStina

Jag är här! Fast det är ju förståss två timmar senare...... Åsså shoppar jag för fullt på InkyWings!!! Nu har jag verkligen hamnat i köpatagen. Härligt!

• Hestia

Hej!!
    Jag är färdig med det jag tycker att ajg borde göra pluggmässigt idag, så jag är kvar här... ;)
    Vad hittar du för kul på InkyWings??
    Jag är hopplös med pengar... Sparar och är jätteduktig alla dagar utom EN varje månad och då shoppar jag upp ALLA pengar... *suck*

• Johanna = en lat kock

FiaStina - n dum fråga kanske men vad sysslar du med när du inte är här?

• FinaStina

Jag var på arkivet och hittade inkywings dalahäst men den var monterad så den kostade 99 kr så då tänkte jag att den kan jag nog köpa omonterad på nätet. Fast det blir ju dyrare i slutändan efter som jag köper mer... Typ två stämplar med söta blommor på, ett par fräcka ödlor. Och eftersom jah hittade några ett träd, solfjäder och en ram som ska utgå måste jag ju passa på nu om jag vill ha dom

• FinaStina

Jag jobbar, (försöker iallfall inge roligt just nu) som konstruktör.

• FinaStina

Ska jag eller inte köpa en grab bag för 130 kr???????? KAn inte bestämma mig...

• Hestia

FinaStina - Jaa, gör det!! :D

• FinaStina

Köp köp köp mig lycklig!!

Vill ju handla på Imress oxå. Har tillsist lyckats banta ner den beställningen till 42 dollar.

Svar på tråden Stämpeltråden!