• Bellis

Stämpeltråden!

Här tänkte vi ta och starta en ny braig tråd! Nämligen en för alla som tycker det är spännande och kul med stamping!

Tråden är härmed ÖPPNAD!

Jag kan ju börja med att tala om att imorrn bär det av in till stan (sthlm) och DÅ ska det minsann shoppas stämpel-pryttlar så det heter duga!! Det ska bli jättekul, sambon bara flinar åt mig sedan jag fick det här på hjärnan.. :)

Eftersom jag inte har ett himlaste skvatt i stämpelvägsutrustning, så blir det en rejäl lista som ska bockas av!

Tänkte börja med att åka direkt till söder, för att kolla in pappershandeln och The English Shop i Söderhallarna. Därefter blir det nog en promenad till G:a stan för ett besök på Ljunggrens pappershandel på Köpmangatan. Sedan Kreatima och Panduro, med risk för att slåss med tanter och dagispersonal som ska köpa julpyssel...

Ska kolla av webben lite ikväll, på priser och så, och ta med mig en lite jämförelselista så jag inte går på några större nitar!

Kram på er alla inspirerare!

• Svar på tråden Stämpeltråden!
  • Bellis

Kram på dig! :)

Jag har knäppt på det, skakat för att liksom få loss glittret med hjälp av sanden och pärlorna, tittat argt på det, svurit åt det, lockat med en statisk haloskloss (tänkte att det kanske kunde funka som en magnet eller nåt...) .... *bellis skakar igen, men på ett nytt sätt*

Jaha. Nu blev sanden statisk OCKSÅ. Fast glitteransamlingen blev mindre dramatisk... Okej, jag skriver till en punkt på listan:

* Lägg för gudens skull inte i för mycket grejsimojs i rutan. Man vet aldrig var det slutar.

• Bellis

Hej Hestia gumman! :) Åkej, hav tålamod, måste plåta det först *i lönndom, det är sambons surpriskort förstår ni*

Återkommer snart!

• Johanna = en lat kock

aha - skoj nu blir man ju bara ännu mer nyfiken!

• Hestia

Bellis - Kuuul!!!
    Väntar med spänning!!

• Bellis

...Och det tog ungefär hundrafemtio år. Och fult blev det. Men nu finns det där! Kom på att jag inte var riktigt färdig, så det lilla pappersrivet nere i hörnet är fortfarande transparent av lim! Det har för övrigt även små flagor av guld som inte syns alls på fotot....

I rutan är följande: en bit vaniljvitt vanligt papper med stämpeln "Små drömmar burna av kärlek flyger långt" , stämplad i svart och embossad med mitt nya (från e-bay Hestia) "pewter nånting med glitter" -EP. Det var tyvärr matt, och det visste inte jag, men åkej. Bakom det sitter en bit handjort papper. Och framför ser ni ju hur det ser ut. *suck*

Färgåtergivningen är ju inte den bästa i lampljus heller.... Ser ni att en snurra är emb i guld m glitter? Jättekul EP från Panduro! Kan rekommenderas varmt!

Blablabla.

• Bellis

Och här är adressen om ni inte har den:

photos.yahoo.com/bellis_2004

Pinsamt, jag kunde för mitt liv inte hitta till var fotoalbumen är på Yahoo! Delvis därför det tog sån tiiiiid. Nån som har nåt tips, eller fungerar det att bookmarka den sidan?

• Johanna = en lat kock

du kan lägga den som bookmark!

• Johanna = en lat kock

vilket fint kort! och vilken söt text du har hittat! (skrivit ut elelr stämplat?

• Bellis

Stämpeln kommer från... Inky, har jag för mig.... måste kolla!

Svar på tråden Stämpeltråden!