• Bellis

Stämpeltråden!

Här tänkte vi ta och starta en ny braig tråd! Nämligen en för alla som tycker det är spännande och kul med stamping!

Tråden är härmed ÖPPNAD!

Jag kan ju börja med att tala om att imorrn bär det av in till stan (sthlm) och DÅ ska det minsann shoppas stämpel-pryttlar så det heter duga!! Det ska bli jättekul, sambon bara flinar åt mig sedan jag fick det här på hjärnan.. :)

Eftersom jag inte har ett himlaste skvatt i stämpelvägsutrustning, så blir det en rejäl lista som ska bockas av!

Tänkte börja med att åka direkt till söder, för att kolla in pappershandeln och The English Shop i Söderhallarna. Därefter blir det nog en promenad till G:a stan för ett besök på Ljunggrens pappershandel på Köpmangatan. Sedan Kreatima och Panduro, med risk för att slåss med tanter och dagispersonal som ska köpa julpyssel...

Ska kolla av webben lite ikväll, på priser och så, och ta med mig en lite jämförelselista så jag inte går på några större nitar!

Kram på er alla inspirerare!

• Svar på tråden Stämpeltråden!
  • Johanna = en lat kock

ingen aning jag har inte beställ från impress

men det har hänt att jag har fått betala frakten på grejerna när de kommit hit - på utlämningsstället

• Hestia

Johanna - Oj! Det visste jag inte ens att man kunde göra!

• FinaStina

AAArrrrrggghhhhhhh Typiskt, i fredags och igår var jag på så dåligt humör att jag inte vågade beställa från Impress för jag tänkte att jag kanske köper mer grejer bara för att pigga upp mig. Och nu när jag äntligen ska beställa verkar det som om dom fina rosa hjärtanbradsen är slut Få väl välja nåt annat från min låååånga önskelista.

Hestia, ang. korttävlingen; du skrev (och visade) här på tråden att du gjort ett alla hjärtans dag kort för att du skulle vara med och tävla. Jag misstänkte att det var du som var med i kortmakarna. Ditt namn är ju ovanligt. Och när jag kollade i tävlingsmappen var det samma kort!! Har bara tagit en kort "datorpaus" sen ska jag fortsätta med mitt allahjärtansdagkort.

Har just upptäckt hur roligt det är och hur fint det kan bli om man gör en massa hål och trär snöre genom dom. Förresten tack till "vem det nu var" som tipsade om att lägga en kartongbit bakom om man använde en håltång. Äntligen kunde jag använda tången som jag köpt i Ullared för 16:95 för typ 100 år sen.

• FinaStina

Beställde just på Impress. Och jag höll mig till min lista! Inga impulsköp! *känner mig duktig*.

Jag kunde inte hitta nåt om att dom skulle mejla portot. Det stod bara att det var det faktiska och att dom drar inköpen och portot var för sig på kortet. Ska bli intresant och se vad portot kostar. Jag beställde en kantstans och dom är tuuuunga. Men jag tycker ändå att jag borde tjäna på det eftersom det är halva priset.

• Johanna = en lat kock

vad duktig du är som håller dej till listan! :D synd att hjärtana var slut :(

• Jasmi

Hej! Ville bara retas lite och säga att jag varit i 3 av Impress butiker i.... de är härliga!! Synd att de inte kör "wholesale" så man kunnat köpa dem i Sverige...

Hej då!

• Johanna = en lat kock

i? vardå? USA ngnstans antar jag... ;)

oavsett om de har wholesale eller inte så hade vi sökert handlat lver nätet - det blir så otroligt mycket billigare

• Hestia

FinaStina - Där ser man! :D Jag glömmer vad jag själv har skrivit!! :D
    Vad bra att du kollade upp det om hur de drar pengarna! Skall kolla på kontot och se om något är dragit än! :)

Johanna - Ja, handla över nätet är väldigt billigt! Vad skönt att internet finns!!! :)

• Jasmi

Ja, i Washington (staten alltså). Det är där de har sina butiker.... var på kurs där för 2 år sedan då jag hälsade på en kompis i Seattle.

• Johanna = en lat kock

stina vad har du handlat för något då?

jasmi - jasså, vad skoj! USA har ju enormt mycket mer an här... men så har det ju precis kommit hit oxå

Svar på tråden Stämpeltråden!