• Bellis

Stämpeltråden!

Här tänkte vi ta och starta en ny braig tråd! Nämligen en för alla som tycker det är spännande och kul med stamping!

Tråden är härmed ÖPPNAD!

Jag kan ju börja med att tala om att imorrn bär det av in till stan (sthlm) och DÅ ska det minsann shoppas stämpel-pryttlar så det heter duga!! Det ska bli jättekul, sambon bara flinar åt mig sedan jag fick det här på hjärnan.. :)

Eftersom jag inte har ett himlaste skvatt i stämpelvägsutrustning, så blir det en rejäl lista som ska bockas av!

Tänkte börja med att åka direkt till söder, för att kolla in pappershandeln och The English Shop i Söderhallarna. Därefter blir det nog en promenad till G:a stan för ett besök på Ljunggrens pappershandel på Köpmangatan. Sedan Kreatima och Panduro, med risk för att slåss med tanter och dagispersonal som ska köpa julpyssel...

Ska kolla av webben lite ikväll, på priser och så, och ta med mig en lite jämförelselista så jag inte går på några större nitar!

Kram på er alla inspirerare!

• Svar på tråden Stämpeltråden!
  • Bellis

Hestia - min sköna höna! *kram*

• Johanna = en lat kock

det här är inte klokt hestia din länk skickar tillbaka mej till stämpeltråden men i ett nytt fönster - underligt

• Hestia

Johanna - Riktigt mysko!!!!

• Bellis

Ha!!! Johanna - det gjorde den med mig också! Helt crazy.

• Bellis

Isis - blev det nåt shoppat papper på Scraptastic? ;)

• Johanna = en lat kock

nu är en av de få grjer jag känner att jag behöver - cardstock

annars klarar jag mej -egentligen- men man vill ju alltid ha mer :D

• Bellis

Johanna - jag känner också att det jag faktiskt BEHÖVER är cardstock. Sen vill man ju HA andra grejjer också. Men det jag BEHÖVER är cardstock.

Köpte ett sånt där pack med Basiluskpapper från Impress - i grön nyans. Tar de andra nyanserna sen!

• Johanna = en lat kock

riktigt så illa att jag verkligen BEHÖVER cardstock är det inte för mej - har väl till sådär 30 kort eller så men det är mest clas ohlson

• Bellis

Nä............. så illa är det inte för mig heller......... Jag har nästan bara Classe-papper (men mycket) , och så fick jag en del från October häromdagen! Men jag "behöver" liksom mer att välja på.... Har tex knappt nåt rött alls, bara vrålrött. Inga olika nyanser av nåt, osv.

Det pappret jag hade till Egyptenkortet, det var faktiskt CO! En jättehärlig olivig grön som dök upp från ingenstans! Det fanns definitivt inte med i min första packe. Längtar dock efter Basiluskpappret!

Hörrni! OJSAN vad jag är nöjd med min skärmaskin från CO som jag fick i julklapp!!! Den är suverän! Ringde just mamma och tackade än en gång.

Och va gott stäpelrengöraren luktar!!! Allvarligt alltså! Det har jag glömt säga i flera dagar! Den luktar ju hur gott som helst! Jag har Tsukineko´s från Panduro....

• Niki

*testsniffar stämpelrengörare*
    Gott...mailade nyss dig Bellis

Svar på tråden Stämpeltråden!