• Bellis

Stämpeltråden!

Här tänkte vi ta och starta en ny braig tråd! Nämligen en för alla som tycker det är spännande och kul med stamping!

Tråden är härmed ÖPPNAD!

Jag kan ju börja med att tala om att imorrn bär det av in till stan (sthlm) och DÅ ska det minsann shoppas stämpel-pryttlar så det heter duga!! Det ska bli jättekul, sambon bara flinar åt mig sedan jag fick det här på hjärnan.. :)

Eftersom jag inte har ett himlaste skvatt i stämpelvägsutrustning, så blir det en rejäl lista som ska bockas av!

Tänkte börja med att åka direkt till söder, för att kolla in pappershandeln och The English Shop i Söderhallarna. Därefter blir det nog en promenad till G:a stan för ett besök på Ljunggrens pappershandel på Köpmangatan. Sedan Kreatima och Panduro, med risk för att slåss med tanter och dagispersonal som ska köpa julpyssel...

Ska kolla av webben lite ikväll, på priser och så, och ta med mig en lite jämförelselista så jag inte går på några större nitar!

Kram på er alla inspirerare!

• Svar på tråden Stämpeltråden!
  • Bellis

Niki - CO finns i Kista Galleria också..... men det är så förbenat med folk i Kista jämt, så dit åker man kanske inte i första taget....

• FinaStina

Jo man är väl periodare med många saker!! Just nu tycker jag det är hur kul som helst med att göra kort, men känner jag mig själv rätt så kommer nånting annat att dyka upp förr eller senare. Fast jag hoppas inte det!!

Jag är just nu uppe i 38 dollar på eyeletoutlet, liiiiiite mer än vad jag tänkt!

• Bellis

Pssssst...! Imorrn får vi nog fira 2000 inläggsjubileum, tror ni inte!?

Hur ska vi fira? Själv är jag nog inne i Stora Staden hela em och kvällen, men jag kanske kan fira på distans??

• Johanna = en lat kock

jo vi är ju på god väg redan:)

• Hestia

Jag kan fira, är hemma och, hmmm, *pluggar* hela dagen! :)

• Johanna = en lat kock

jag har opponering på den förbaskade marknadsföringen imorgon

• Hestia

Nej, nu lägger jag mig i sängen och pluggar!
    Ha det bra allihop!
    Niki och FinaStina - har gjort plats i mailen för era beställningar! ;)

• Niki

Natürlich, ska vi fira! Jag måste jobba imorgon men kommer att hänga här på kvällen.
    FinaStina-visst är det svårt. Jag är nere på 30 dollar nu ...måste nog skära lite till i listan.

• FinaStina

Niki, då vinner du stort!! Har skurit ner till 18 dollar. Skulle vilja ha mer men "vågar" inte eftersom jag inte vet hur mycket min beställning från Impress kommer att kosta i slutändan (porto, skatt och vad det nu kan va).

Gonatt på er allihoppa!!

Svar på tråden Stämpeltråden!