• Bellis

Stämpeltråden!

Här tänkte vi ta och starta en ny braig tråd! Nämligen en för alla som tycker det är spännande och kul med stamping!

Tråden är härmed ÖPPNAD!

Jag kan ju börja med att tala om att imorrn bär det av in till stan (sthlm) och DÅ ska det minsann shoppas stämpel-pryttlar så det heter duga!! Det ska bli jättekul, sambon bara flinar åt mig sedan jag fick det här på hjärnan.. :)

Eftersom jag inte har ett himlaste skvatt i stämpelvägsutrustning, så blir det en rejäl lista som ska bockas av!

Tänkte börja med att åka direkt till söder, för att kolla in pappershandeln och The English Shop i Söderhallarna. Därefter blir det nog en promenad till G:a stan för ett besök på Ljunggrens pappershandel på Köpmangatan. Sedan Kreatima och Panduro, med risk för att slåss med tanter och dagispersonal som ska köpa julpyssel...

Ska kolla av webben lite ikväll, på priser och så, och ta med mig en lite jämförelselista så jag inte går på några större nitar!

Kram på er alla inspirerare!

• Svar på tråden Stämpeltråden!
  • Johanna = en lat kock

konstruktör av vad?

ta en grabbag - de har väl koll på att du inte får fler av samma som du redan köpt ;)

• Hestia

Jag vill beställa IGEN från Impress!
    Och jag är GRYMT imponerad av dig, Johanna, som säger att du inte skall köpa något och sedan inte gör det heller! :)

• FinaStina

inom telecom

Ok då tar jag en grab bag!! Den här beställnigen typ fördubblar antalet stämplar jag har!!

• Johanna = en lat kock

jag får ju fortfarande hem grejer som jag beställde i mitten av december! (skrev att de skulle skicka när de hade allt inne) så det är inte så svårt!

idag fick jag hem lite stickers och microbeadz

• FinaStina

Så då var det beställt!! Va kul det ska bli med en massa nya stämplar

• FinaStina

Hihi... Nu ligger det jag vill ha i minvarukorg på Impress oxå. Fast jag vänat att klicka på check out till imorgon så har jag handlat tre dar på raken!!

Måste säga godnatt nu! Höll på att somna på jobbet idag...

Go´natt!!

• Hestia

Johanna - Vad kul!!! Var fick du sakerna ifrån idag?

FinaStina - Du är inne i rätt shoppinganda!! :D Godnatt!!

• Johanna = en lat kock

Ebay - men det var stickerplanet faktiskt! fick 5 dollar i presentkort som går ut i mars - får väl kanske handla innan dess - dessutom skickade dom med katalogen... skacka om att man VILL ha mycket

• Hestia

Johanna - Ååååh!!! Vad kul!!!

• Hestia

Förresten - tänkte på en sak!
    När BT ligger nere som det har gjort ibland, så skulle det vara kul att prata med er på msn/icq/mail!
    Jag har mailat ut till er vars e-mailadresser jag har och bett om era icq/msn, och addat er. Det skulle vara kul om fler ville göra det!

Om ingen har något emot det så skulle jag gärna vilja sätta ihop en lista på oss också, mailadress, riktigt namn och adress, och födelsedag! (Gissa varför... ;))
    Om det är någon som inte vill så förstår jag!

Så, mail mig, alla ni som hör hemma i den här tråden! :)

henrietta@lundkvist.org

Svar på tråden Stämpeltråden!