Har läst om det här med att ha highlighter eller inte, att ha skimmer eller inte osv..
Har ett bra tips som jag använder själv när jag vill ha highlightereffekten utan skimmer, för tex fotografering.
Använd en ljus mineralconcealer och en tillhörande pensel!
Den är lite, lite ljusreflekterande.. Men ändå inte så att det tar över.
Man får ett magiskt litet minilyft!
Anledningen till att jag väljer concealer istället för foundation är för att den ger lite mer effekt, då den är lite mer kompakt eller hur man ska säga, och för att man kan få den riktigt ljus.
Är den inte tillräckligt ljus ger det heller ingen effekt.

Lägg den på hösta punkten av kindbenet, Näsryggen och lite upp mot pannan, vid eventuella "veck" från näsan ner mot munnen, Litegrann ovanför överläppen och eventuellt precis under underläppen för lite mera plut.
Skickar en TOTALT värdelös beskrivning på Angelina Jolie av alla människor (bildsökte på kvinnligt ansikte och hon hade ju ett lägligt face så..) för att göra det hela lite tydligare!

Sen vill jag även tipsa om ett superenkelt och superfint sätt att fixa sin egen frisyr!
Detta hon gör i filmen är ju en förenklad version, så har man mer än fem minuter på sig kan den bli riktigt proffsig och vacker!
Gjorde denna variant i håret idag och fick komplimanger från min blivande, han som aldrig annars lägger märke till om jag gör något nytt med skallen :)
http://nyheter24.se/modette/lindahallberg/2011/06/02/video-slarvig-romantik/#respond
Hoppas att någon får användning av mina tips!