Nu har bildbombar'n varit i farten igen och testat! Testade både frisyr och smink fast frisyren testade jag mest för att det var skoj, inget jag kommer ha på mitt bröllop men någon annan kanske kan få lite inspiration? Hittade en video på lilithedarkmoon på youtube och det tog verkligen inte mer än 3 minuter. (jag har inte lockat håret dock, om man gör det tar det naturligtvis längre tid).

Framifrån:
Från ena sidan:
Frisyren är alltså bara gjord genom att jag har stoppat in allt hår i ett hårband. Man sätter hårbandet på skallen, över allt hår och så börjar man bara tvinna slingor och stoppar in i bandet. Hur enkelt som helst och går naturligtvis att göra mycket snyggare om man faktiskt gjorde sig till och kammade håret innan, he, eller busigare genom att dra ut lite slingor och locka det. Funkar ju att sätta accesoarer i också, en blomma där i kanten i nacken hade ju varit läckert, eller precis vid örat.
Bandet får inte vara för hårt spänt för då poppar det upp över skallen.
Sminkningen är en väldigt brun och tråkig denna gången men jag ville testa hur det såg ut med blixt. Har lite glitter i ögonvrån och highlighter under ögonbrynet och det tyckte jag såg helt ok ut. Däremot måste jag köpa en mörkare foundation. I naturligt ljus tycker jag att det ser bra ut men det ser ut som en kaka med blixt :O

Ögonskuggan: