Mirjami skrev 2011-07-13 09:39:23 följande:
Detta blev väldigt slarvigt, men bara ett test för att få känslan av hur det gick till. Ska ha löshår med så det blir mycket tjockare och större "bulle". Kommer visa bilder för tärnorna som får hjälpa mig så jag slipper alla dessa strån som står upp överallt och "rätta till" allt. Men man får en liten känsla av slutresultatet iaf! Makeup har jag övat som sjutton på, men jag är så mörk uner ögonen att det är svårt att få till bra, trots cliniques concealer. Så jag ska beställa Sheer cover och testa. Hela paketet kostar lika mycket som att köpa ny underlagscreme, så det skadar inte att testa.
Ps. Imorgon gör jag nya permanenta ögonfransar, och det gör mirakel för att dra bort blockarna från påsar och mörka ringar med :) Ds.
Om du vill ha en SUPERBRA concealer, testa denna.
Den kan jag inte leva utan! :)
Är väldigt mörk under mina ögon och har alltid varit det, och jag har provat all världens olika concealer men det är bara den här som gör jobbet.
Den är otroligt tunn, fast ändå väldigt täckande, och den kombinationen är svår att hitta!
Priset kan kännas lite sådär halvtrist (320.-) men den räcker i hundra år, är verkligen jättedryg.