• Marylin

Mulliga brudar! Vad ska ni ha för klänning?

Ni som är lite av större storlek, vad ska ni har för klänning? Jag är både mullig och lång ( 176 cm) och tycker det har vart svårt att hitta DEN klänningen..  Men till slut hittade jag en som jag föll för! Jag ska ha en med ärmar, lite medeltids inpirerad.
    Har beställt från "weddingdresses" på tradera, så den sys upp i kina. Jag kommer inte ha något långt släp på min, och den ska vara några cm lägre i urringningen fram till och ska ha snörning i ryggen.
  • Svar på tråden Mulliga brudar! Vad ska ni ha för klänning?
  • marnys
    Jag han skrev 2011-05-09 05:34:37 följande:

så här ser min ut :)
    Ska på ett band med en blomma på, som går i champagne..

Kände mig vacker som en dag tills det kom en annan tjej och provade klänning i stl 34.. Då var det inte lika kul längre.. :(
    Jag tycker du är jättevacker i klänningen!!!! =)
  • Jag han
    marnys skrev 2011-05-09 07:41:13 följande:
    Jag tycker du är jättevacker i klänningen!!!! =)
    Tack gulliga! Vad glad jag blir!
    Det är så svårt att känna sig vacker när man inte är bekväm i sin kropp..
  • Milla 1979

Kände mig vacker som en dag tills det kom en annan tjej och provade klänning i stl 34.. Då var det inte lika kul längre.. :(
    Ååh vad fin! Passa jättebra på dig.
  • Jag han
    Milla 1979 skrev 2011-05-09 16:13:41 följande:
    Ååh vad fin! Passa jättebra på dig.
    Tack vad snällt av dig!! :)
  • jennifaer

Jag tycker att du är superfin i den och om det är till någon tröst stod jag (som är mindre än en 34) och tittade avundsjukt på alla vackra, kurviga tjejer som fyllde ut alla klänningar så fint! Gräset är alltid grönare på andra sidanDrömmer
  • Jag han
    jennifaer skrev 2011-05-09 21:26:07 följande:
    Jag tycker att du är superfin i den och om det är till någon tröst stod jag (som är mindre än en 34) och tittade avundsjukt på alla vackra, kurviga tjejer som fyllde ut alla klänningar så fint! Gräset är alltid grönare på andra sidanDrömmer
    tack gulliga!
    ja, du har kanske rätt. Man är aldrig nöjd. Hade iaf stirrat mig grön av avund på dig. För antar att du är supersnygg i din!!
    Men tack snälla igen för ditt svar! Det värmer verkligen
  • liljasvart

ni som har köp er klänning från usa, vad fick du betala i fraktkostnad för klänningen? 

• zvartaliljan

Jag ska ha denna på mig (tror jag, lite velig fortfarande)
    Men letar nu efter en annan bolero som döljer mina armar bättre.

• U hjärta M

Denna ska jag ha. Helt underbar på och jag som är en normal 46 kommer att köpa den i 42 och ha utrymme både att växa och minska i stl. Den heter 3130 och är en Lilly. Finns en som heter 3135 också, precis lika fin och även den helt underbar, funderade länge innan jag valde denna. Är 176 cm och väger 84kg.
  • U hjärta M
    Aniara4 skrev 2011-03-09 13:44:43 följande:
    Nu tror jag faktiskt jag har hittat min klänning! Mobilkamerabilden är av så dålig kvalitet att jag inte ens känner nåt behov av att anonymisera den. Dessvärre är  klänningen också anonymiserad av pixlarna, men det är alltså en Lilly 3130.

Sama som jag
Svar på tråden Mulliga brudar! Vad ska ni ha för klänning?