Bra skrivet Chicita.
Jag är ledsen men ibland tycker jag det går för långt. Det är inte så att det finns en tråd för "vi som är smala" eller? Ni som känner er mulliga, det är hur vackert som helst och ibland önskar man att man vägde mindre kanske men ni ska samtidigt veta att det finns de som är smala som önskar att de kunde väga mer. Jag får ständigt höra att jag är smal, att jag borde äta, har du ätstörning etc. NEJ jag väger 55 kg och är 170 cm, ja jag är smal, men jag kan inte göra så mycket åt saken. Jag älskar att träna, men jag äter också mat. Blir faktiskt trött på att många ser på saken åt ett håll, om man är för smal så har man anorexia eller så har man någon annan ätstörning. Det gör minst lika ont att få höra som om man vore gravid när man inte är det. Jag missunnar inte denna tråden, men jag tycker det är JÄTTE dåligt att påpeka, du är för smal du får inte vara med i denna tråd.
Chicita skrev 2011-10-11 21:40:18 följande:
Stopp och belägg nu...
Mullig kan man vara (eller känna sig) även om man har en mindre storlek.
Det här var en tråd för mulliga brudar, inte för specificerat överviktiga eller en viss storlek / BMI
Man kan vara en 38:a och vara mullig, eller man kan vara en 42:a och uppfattas som slank.
Hanna05 var glad över att hon kommit i en 2 storlekar mindre storlek än vanligt. Det är väl något att gratulera, inte att kicka ut henne ur tråden?
Visst till en viss del kan jag hålla med om att det kan kännas lite trist när det kommer in någon med liten storlek i en tråd för oss som drar lite större storlekar. Men i så fall måste vi sätta en gräns. Rubriken borde ha varit "Brudar stl ? och uppåt. Vad ska ni ha för klänning" i så fall.
En som normalt har storlek 42 brukar inte räknas som pinnsmal, utan som kanske just... mullig.