• Marylin

Mulliga brudar! Vad ska ni ha för klänning?

Ni som är lite av större storlek, vad ska ni har för klänning? Jag är både mullig och lång ( 176 cm) och tycker det har vart svårt att hitta DEN klänningen..  Men till slut hittade jag en som jag föll för! Jag ska ha en med ärmar, lite medeltids inpirerad.
    Har beställt från "weddingdresses" på tradera, så den sys upp i kina. Jag kommer inte ha något långt släp på min, och den ska vara några cm lägre i urringningen fram till och ska ha snörning i ryggen.
  • Svar på tråden Mulliga brudar! Vad ska ni ha för klänning?
  • zvartaliljan

Åhh nu är jag veeeeelig....HJÄLP!!

Vilken ska jag välja????

eller....

• Aniara4
    zvartaliljan skrev 2011-05-24 19:40:43 följande:

Vilken ska jag välja????
    Jag röstar på den första. Den var finare. Fast den andra ger dig väldigt fin figur.
  • U hjärta M

Vilken ska jag välja????

Jag gillade ju första innan och gör fortfarande men f-n vad snygg du blev i den andra. Det är ju verkligen två helt olika klänningar och om klänning nr2 passar din "stil" i vanliga fall tycker jag du ska slå till på den,

• Willowfield

Tvåan säger jag TVÅAN Solig du e ju rent ut sagt gudomlig i den...

• Junibrud

Hej!
    Här är min klänning och jag vill så gärna piffa upp den lite, men vet inte riktigt hur. Kom gärna med förslag eller bilder. Har tänkt på brosch men vet inte riktigt var den skulle sitta finast. Vad tycker ni?Bälte kanske?

• TerrorMorsan

Vilken ska jag välja????

eller....

alltså du är ju superhet i bägge!!!!! men jag gilla 2:an =) och 1:an =P vaaaart hitta du den med korstetten????
  • zvartaliljan
    TerrorMorsan skrev 2011-05-24 20:37:58 följande:
    alltså du är ju superhet i bägge!!!!! men jag gilla 2:an =) och 1:an =P vaaaart hitta du den med korstetten????
    korsetten är köpt på www.korsetten.se
    Den är med metallskenor o suuuupertung men man får ju en otrolig midja i den också! Och JA jag kunde sitta i den Men måste sitta absolut rakryggad.
    Kjolen är från en asperaklänning, har top till den också som även den är jättefin så jag kan byta om korsetten blir för jobbig.
  • TerrorMorsan

va ä skillnaden med el utta mettalskenor =S

Svar på tråden Mulliga brudar! Vad ska ni ha för klänning?