• Marylin

Mulliga brudar! Vad ska ni ha för klänning?

Ni som är lite av större storlek, vad ska ni har för klänning? Jag är både mullig och lång ( 176 cm) och tycker det har vart svårt att hitta DEN klänningen..  Men till slut hittade jag en som jag föll för! Jag ska ha en med ärmar, lite medeltids inpirerad.
    Har beställt från "weddingdresses" på tradera, så den sys upp i kina. Jag kommer inte ha något långt släp på min, och den ska vara några cm lägre i urringningen fram till och ska ha snörning i ryggen.
  • Svar på tråden Mulliga brudar! Vad ska ni ha för klänning?
  • Marylin
    zvartaliljan skrev 2011-05-19 08:43:16 följande:
    Nu har jag också fått min lillyklänning Och de var verkligen stora i storleken, detta är en 38 (jag är normalt en 40/42)

Denna TROLLAR verkligen med formen
    verkligen ursnygg klänning!!!
  • Pachelbel
    Nu har jag också fått min lillyklänning Och de var verkligen stora i storleken, detta är en 38 (jag är normalt en 40/42)

Den sitter verkligen helt otroligt fint på dig!!!
  • zvartaliljan

Åhh tack så mycket för alla fina kommentarer Hjärta

Nu har jag dock gått o gjort något så urbota dumt som att försöka slinga håret själv Skrikandes Det kom för mycket i hårbotten så hela hårbotten är ljust morotsfärgad, ser hemskt ut Jag gifter mig liksom om TRE VECKOR!!!

• U hjärta M

Otroligt fin på dig, vilken snygg urrgning du får!!!!!,
  • Pachelbel
    zvartaliljan skrev 2011-05-19 14:33:41 följande:
    Åhh tack så mycket för alla fina kommentarer Hjärta

Nu har jag dock gått o gjort något så urbota dumt som att försöka slinga håret själv Skrikandes Det kom för mycket i hårbotten så hela hårbotten är ljust morotsfärgad, ser hemskt ut Jag gifter mig liksom om TRE VECKOR!!!
    Jag känner med dig! Jag är en riktig fegis, färgar mitt hår bara hos damfrisörskan. Kanske du kan få hjälp av en sådan? 
  • zvartaliljan
    Pachelbel skrev 2011-05-19 14:41:47 följande:
    Jag känner med dig! Jag är en riktig fegis, färgar mitt hår bara hos damfrisörskan. Kanske du kan få hjälp av en sådan? 
    ska försöka färga om det som blev för ljust...o går inte det får jag bita i det sura äpplet o betala en frisör....är så attans dyrt bara o budgeten är snååååål nu.
  • Eileme

Du ser verkligen fantastisk ut i din klänning! Grattis till ett mästerligt val!!
  • Mertzi

Ni har såå fina klänningar allihopa!
    Ibland ångrar jag nästan att vi inte slog till med storbröllop så jag fick ha på mig nåt så härligt som en ordentlig brudklänning! =)

Här kommer jag med min superenkla, men ack så härliga, klänning jag ska ha vid vår minicermoni utomhus i augusti innan vi drar iväg och äter bröllopsmiddag på en tretimmarstur på en båt med närmsta familjen.

Jag gillar den!
    Kommer vara jättefint med vackra puderrosa skor till och spetsslöja i håret tror jag =)

• SloveP

zvartaliljan!! Jävlar vad snygg klänning! Du passar jättebra i den. Jag har nästan lika kroppsform ser det ut som..Nu vet jag att den modellen antagligen funkar, har kollat in liknande.. Återigen, du är jättefin i den!

• zvartaliljan
    SloveP skrev 2011-05-19 16:56:15 följande:
    zvartaliljan!! Jävlar vad snygg klänning! Du passar jättebra i den. Jag har nästan lika kroppsform ser det ut som..Nu vet jag att den modellen antagligen funkar, har kollat in liknande.. Återigen, du är jättefin i den!
    tack {#emotions_dlg.flower} ja den trollar som sagt med figuren, ser ju mycket smalare ut än jag är då den fokuserar på midjan och buken (där resterna av två barn och mycket löst skinn efter viktnedgång sitter) göms under det underbara fallet på kjolen. Framförallt kan jag ANDAS o ÄTA i den utan att den riskerar att spricka
Svar på tråden Mulliga brudar! Vad ska ni ha för klänning?