Olga skrev 2011-04-27 22:33:50 följande:
Den klänningen är helt underbar... men om du säger att du e mullig då tror jag inte att den kommer vara 100% bra eftersom den är väldigt tajt enda ner till rumpan och då måste man vara ganska så smal så att man inte ser ut som en inlindrad korv? Eller?? Jag har provat sådan klänningar och jag är lång och har st42/44 det såg hemskt ut.... Ville inte trycka ner dig... det är så svårt för oss för att vi kan inte ha vad som.. men den visar verkligen rumpan och midjan har man de stora... ooops.....
Du trycker inte ner, anser faktiskt att du har helt rätt och jag vet inte alls vad jag tänkte på :-P
Pinkgrape skrev 2011-04-27 22:40:06 följande:
Ja, det var ju himla tråkigt med din kina-klänning, även om den är fin ändå :)
Jag tycker dock den där klänningen ser jättefin ut och jag tror den kan bli riktigt snygg även om man har lite kurvor. Dock så kan jag tänka mig att den blir ännu finare om man har hyffsat markerad midja. Nåja, jag tror det kommer bli jättebra. Klänningen är väldigt vacker :)
Blir inte den klänningen

Precis som Olga sa ovanför så ser det nog inte klokt ut på en mullig brud, plus att jag har lång rygg och korta ben så skulle nog se rent utav dum ut i den :-P
Men nästa helg blir det Umeå, mamma har lovat hjälpa mig leta