• Mallorca 2011

Bröllop på Mallorca 2011

Tog mig friheten att starta en ny tråd. Några är nygifta och andra planerar för fullt inför sommaren 2011. Välkoma gamla som nya !!!

• Svar på tråden Bröllop på Mallorca 2011
  • Mallorca 2011

Vi kommer inte hinna ta ett helt nytt efternamn. Det kan ta många veckor innan man får ett helt nytt efternamn godkänt, dumt att chansa! Så jag behåller mitt efternamn så får vi byta efter vigseln, om vi hittar något fint namn vill säga!
    Ja vad spännande att det snart är dax för er!
    Stiligt med Efa Atling ring, hon gör ju sååååå snygga smycken!

Åh vad jag längtar nu när jag läser om er som snart åker! Det känns fortfarande så långt borta på något vis!

/ Anna

• Mallis2011

Snart dags för er Eva o Kristin!! =))) 
    Åhh jag vill att tiden ska gå snabbare.. men ändå inte... mycket kvar att fixa! =)
    Vi har iallafall fått tillbax hindersprövningen och allt var ok! Papperna från församlingen har oxå kommit! =)
    Nu är det bara en massa annat kvar!! =)

Längtar tills ni kommer hem så att vi får höra allt om era underbara dagar! =)
    Om vi inte hörs innan SÅ STORT LYCKA TILL!! och njuuuuuuut av dagen!!

kram Jessica 

• Sanna87

Hejsan. Jag och Min sambo vill gärna gifta oss på stranden i alcudia. Har sett att många valt alcanada men är det någon som vet om det går bra på stranden i alcudia? Vi vill bara ha ett litet enkelt bröllop vi två och barnen. Sen kommer vi försöka få med sambons föräldrar men dem kommer inte få veta något om bröllopet förän det är dags :) Ni som har gift er eller ska gifta er på mallis hur mycket bör vi räkna med att en vecka på mallis kostar med all inclusive och bröllop?

• Sanna87

För er som letar efter en enkel klänning till bröllopet vill jag tipsa om www.bonprix.se Dem har många klänningar. Både långa och korta, vardagliga och lite mer eleganta.

• Alcudia 2011

Hej

Nu närmar det väl sig verkligen Eva, åker du inte i morgon??? Lycka till så jättemycket! Gud va härligt - jag längtar jättemycket, i morgon är det bara två veckor till vi åker. Hör av dig när du kommer hem så man kan få höra hur ni haft det och få lite praktiska tips.
    Själv håller jag fortfarande på och kämpar med att hitta ett vittne till hemifrån. Har mailat fotografen men hon hade troligen ingen kompis som kunde hänga med. Har mailat hotellet för att komma i kontakt med vingguiderna men har inte fått svar från dem än. Nu mailade jag ving direkt så får vi se om vi lyckas bättre.  
    I övrigt har jag hämtat ringen nu, den blev jättebra. Vi har hittat skjorta till sambon och min klänning är iväg för att sys in. Klippning för oss alla i helgen och sedan är det egentligen bara skor till killarna och sambon kvar och smink till mig. Och PACKA - känns som jag kommer glömma allt........

Stort LYCKA TILL Eva!!

/Kristin

• In Love

Tack så mycket Jessica och Kristin! Jo i morgon bär det iväg... Känner mig ganska lugn just nu, men det lär säkert ändras det kommande dygnet Foten i munnen Vi kommer att vara borta i två veckor, men sen när jag är hemma igen får ni höra hur det gick (om jag inte kommer över en dator på plats och har en stund över det vill säga). Vi räknar kallt med att hitta två trevliga svenskar på plats som ställer upp som vittnen åt oss. Sen hoppas jag lösa brudbuketten på plats. I övrigt tror jag att allt ska vara ordnat.

Hoppas ni alla har det bra och att alla förberedelser går som på räls........! Ha de!!!
    / Eva

Mallorca maj 2011 - då smäller det...
  • Alcudia 2011

Hej

Ja verkligen lycka till Eva.
    Själv är jag så helnöjd just nu!!!! Har bara berättat för en kompis om vår vigsel, hade tänkt att inte säga något till henne heller men hon gifter sig i sommar också och när jag var och hälsade på henne i våras kunde jag inte vara tyst. Det var så skönt att ha någon att bolla lite ideer med. Pratade med henne ikväll, vi har inte hörts på en dryg månad - och beklagade mig över att vi inte verkar kunna lösa det med vittne hemifrån. Då har hon en kompis som ska åka med sin familj till Alcudia precis samtidigt och som gärna hänger med och är med som vittne! Sån tur!!!

Kristin

• Alcanada2011

Lycka till Eva! Vi ser fram emot att höra ifrån dig när du kommer hem!! :)
    Vilken tur att det löste sig för er Kristin. Måste kännas skönt!

/Claudia 

• Alcudia 2011

Hej

Jaha nu var det dax igen för vulkanutbrott och askmoln. Minst sagt lite oroad! Tanken är ju att vi ska flyga på fredag. Håll alla tummarna!!!
    Kristin

• In Love

Hej på er! Ja ha, så var man gift Känns helt underbart... Allt är så vackert här just nu, allt är grönt och blommorna blommar. Bröllopsdagen gick jättebra! Alcanada är mycket vackert men lite kargt landskap. Dvs det är ingen sandstrand med palmer men ändå väldigt vackert med fantastisk vy! Vi hade tur och träffade en barndomskompis på flyget ner som ställde upp som vittne med familjen. Kanon!!! Restaurangen Terassa (där man träffar prästen)

Mallorca maj 2011 - då smäller det...
Svar på tråden Bröllop på Mallorca 2011