Bröllop på Mallorca 2011
Tog mig friheten att starta en ny tråd. Några är nygifta och andra planerar för fullt inför sommaren 2011. Välkoma gamla som nya !!!
Tog mig friheten att starta en ny tråd. Några är nygifta och andra planerar för fullt inför sommaren 2011. Välkoma gamla som nya !!!
Hej igen!
Hittade en trevlig sida med smycken. Blev jättesugen på ett pärlarmband med silverhjärta där tjejen som gör smyckena kan stansa in det man vill, t ex datum. Både fint och ett kul minne att ha. Fanns fina öronhängen också och inte alls särskilt dyrt. http://shop.textalk.se/se/shop.php?id=14327
Jag hittde denna sidan och bokade hår + make-up där
www.mallorcabrollop.com/
Åh vilka fina armband, ett sånt vill jag ha
/ Anna
Hej
Ja visst var de fina, ska bestämma vilka färger jag ska ha i buketten (samma färg på pärlan) och sedan ska jag nog beställa ett armband och kanske ett par öronhängen.
Ikväll ska vi leta kläder till sambon och idag har jag börjat ta tag i blanketterna som ska med, va skönt när man kan bocka av sak för sak. Nytt pass måste jag fixa oxå innan vi åker, lite bökigt för efternamnet stämmer ju inte sen, men jag får väl skaffa nytt igen då
/Kristin
Jättefina armband! Har inte ens tänkt på att man kanske ska pryda handleden med något
Eva och Kristin, börjar ju bli jättesnart för er! Jag tycker att det närmar för oss fast vi är först i augusti. Längtar SÅ!
/Claudia
Är det någon som har köpt skor?? Vad för några, hur ser dem ut? Jag velar fram och tebax, har inte hittat några ännu! Tips från er andra tack
/ Anna
Jag tänkte försöka hitta ett par söta vita ballerinaskor... jag e ganska lång så jag vill inte ha så mycket klack..
Men jag har inte börjat leta än... jag ligger efter lite i planeringen känner jag... Har inte heller tagit tag i ringarna än..
Måste nog snart sparka mig där bak!!!
Går spänt o väntar på klänningen som fortfarande inte har kommit!!! Blir snart galen! Vill ju ha den nu! =)
/Jessica
Åååh min ring är klar Förra veckan köpte jag underkläder och i helgen skall jag ut och leta skor. Härligt när man får sådana här ryck och lixom tar tag i sakerna....planeringen har legat på is lite men nu känner jag att jag är på god väg
Hur går det för er andra?
/ Anna
Härligt att det går frammåt!
Jag har försökt leta skor men vill ha en sandalett, helt kilklack. Vita remmar. Är lite för tidigt för det än så länge verkar det som. Har varit runt men hittar inget än.
//Claudia
jag har lite funderingar hur ni har tänkt att göra med bröllopsmiddag/fest hemma sen med resten av skäkt och vänner? har ni börjat planera något?
Oj oj nu är det bara 2 månader kvar och vi har inte fixat något känns det som. Kostymen är dock inköpt och ringen beställd, det blir en rätt smal i rött guld med 10 tätt sittande diamanter, har rätt korta fingrar så kan ej ha en för bred. Klänning ska jag åka och kolla på i helgen, vill ha en kort tror jag, nixa har flera fina och jag hoppas kunna prova några sådana. Sen måste vi hitta skjorta till min sambo, skor och underkläder till mig och kläder till småkillarna. Hur mycket kvar som helst känns det som. Vi var dock och fixade pass i veckan och alla blanketter är hemma så det är skönt. Men oj va mycket det är kvar!
Fest har vi tänkt att ha för ca 60 vänner och släktingar hemma i trädgården i augusti, tänkte hyra partytält, catera buffemat el göra lite själva och hoppas på bra väder :)
Hur går det för er andra???