• Mallorca 2011

Bröllop på Mallorca 2011

Tog mig friheten att starta en ny tråd. Några är nygifta och andra planerar för fullt inför sommaren 2011. Välkoma gamla som nya !!!

• Svar på tråden Bröllop på Mallorca 2011
  • Mallis2011

Gud vilken fin klänning! verkligen super fin!! 

• In Love

Hej!

Så kul att jag äntligen hittade den här tråden...

Vi kommer att gifta oss den 19 maj på Mallorca. Eftersom det bara kommer att bli vi två närvarande med vår dotter så har jag tänkt att "det blir ju enkelt", men nu inser jag att det kanske inte blir det... Nåväl, kul som sagt att höra andra som planerar för fullt när vi också kör ett "hemligt" bröllop och min blivande man inte tycker det är tok-roligt att diskutera bröllopsbestyr dagarna i ända Glad

Mallorca maj 2011 - då smäller det...
  • Mallorca 2011

Kul med en ny brud i tråden, välkommen
    Var på mallorca gifter ni er?

/ Anna

• Mallis2011

Anna.... jag har nog blivit kär i din klänning.....

• In Love
    Mallorca 2011 skrev 2011-02-11 18:02:43 följande:
    Kul med en ny brud i tråden, välkommen
    Var på mallorca gifter ni er?

/ Anna
    Tack så mycket Anna!

Vi har "bokat" att gifta oss i Alcanada. Däremot kommer vi att vara på plats en vecka innan så vi kommer att kolla runt lite så det känns rätt. Vi kommer definitivt att viga oss på stranden, men det är lite knepigt att veta när man aldrig varit där.

Vår vigsel kommer att ske kl 18.00, jag hoppas verkligen att det fortfarande är ljust... och tillräckligt varmt i mitten av maj så man inte behöver stå och frysa... Obestämd

/ Eva
    Mallorca maj 2011 - då smäller det...
  • Mallorca 2011

Någon mer som köpt klänning? Ring? Mannens kläder?
    Vill höra hur det går för er andra!
    Jesscia jag är skitnöjd med klänningen

/ Anna

• Mallis2011

Anna... jag tror att jag måste "härma" dig... förlåt... men den e super fin... hoppas inte att du tar illa upp...
    Vilken färg tog du? Hur mycket kostar frakt och tull?
    Vi är inne i en slappeperiod! Skrattande  Vi vet vad vi ska ha för ringar... men vi har inte tagit tag i det. 
    Jag ska ha min mormors vigselring... den måste förminskas.., den är i vit guld... o då vill jag ha en förlovningsring i vitguld oxå. Har en i vanligt guld nu.... suck... den gamla ringen ska smältas ner tillsammans med mannens befintliga så att hans ring blir lite kraftigare... han vill inte ha vitguld... planerna finns men vi måste ta tag i det snarast. Kläder vet vi ungefär vad vi vill ha... men inte tagit tag i det hahhahha blir trött på mig själv....
    Men det är roligare att kolla kläder när vår o sommarkläderna finns i butikerna.  

Är ni klara annars? 

• Mallorca 2011

Vad roligt med likadan klänning Jag måste sy in min för mina bröst var tydligen för små haha.
    Tullen kostade 300. Det var gratis frakt när jag beställde, nått erbjudande dom hade. Sammanlagt ( köpte en väska, diadem och hårspännen oxå ) så betalade jag typ 1100:- Inte såååå farligt
    Tog den i vitt!

Jag har ju börjat med min ring, var ett par månader sedan. Juveleraren har ju inte bråttom precis, springer in lite då och då för att höra hur det går. Men den e nog snart klart. Tror jag har en bild i mitt galleri på hur den skall se ut på ett ungefär. Ett hjärta med 3 stenar i.

Barnens kläder + en skjorta till min sambo kvar. Har börjat leta men det var inte det lättaste.
    www.tailorstore.se/  funderar på att beställa skjortan på den här sidan så man får den precis som man vill ha. Någon som beställt eller vet någon som beställt från den sidan? Är det bra?

/ Anna

• Bruden87

hej hej!

hittade den här tråden!va roligt när man själv oxå ska gifta sig på mallorca den 20 juni!! :)

kul att prata lite med andra som är i samma situation, om planering o allt som hör till!!

Svar på tråden Bröllop på Mallorca 2011