• Mallorca 2011

Bröllop på Mallorca 2011

Tog mig friheten att starta en ny tråd. Några är nygifta och andra planerar för fullt inför sommaren 2011. Välkoma gamla som nya !!!

• Svar på tråden Bröllop på Mallorca 2011
  • Mallorca 2011

Jag vet inte alls vad jag vill ha för klänning......sitter och spanar runt på dirveres olika sidor på nätet och hittar mängder med snygga klänningar!! Men jag skulle aldrig våga beställa en utan att prova. Väntar till våren med att köpa klänning, då tänkte jag åka runt och prova så att jag vet vad jag känner mig bekväm i. Då kanske bitarna faller på plats lite bättre Men jag tror nog att det blir en knälång.....som det känns nu

Vad ska ni ha för skor då? Jag gillar inte de där spetsiga typiska brudskorna!!

Kicki då är du först ut, vi andra gifter väl oss i augusti?

Jag skall oxå låta håret växa...det går till axlarna nu men vill ha längre!!

/ Anna

• Ängla80

En lite undran...
    Ni som har bokat eller haft kontakt med fotograf Johanna, har ni haft kontakt med henne och fått svar de senaste två veckorna?

Vi väntar fortfarande på våra foton. Vi gifte oss i slutet på augusti och vi har inte fått dem ännu. Jag kan varmt rekommendera Johanna annars för hon var supertrevlig och duktig. Vi har ju sett alla bilder i miniatyrformat men väntar nu på dem som vi valt ut. Tycker att de borde ha kommit nu. Mailade till henne för 10 dagar sedan men har inte fått något svar... Jag blir så orolig att vi inte ska få dem. För ca 3 veckor sedan svarade hon på ett mail och skrev att det snart var vår tur och att hon skulle fixa dem den veckan...

• Mallorca 2011

22 oktober fick jag ett mejl från Johanna, sedan dess har jag inte hört något. Vad skumt att ni inte fått bilderna än, jag hade varit väldigt orolig! Hoppas inte det blir något strul med era bilder.

Betalar man Johanna på plats eller hur funkar det?

/ Anna

• Ängla80

Mallorca 2011 skrev 2010-11-11 20:21:57 följande:
    22 oktober fick jag ett mejl från Johanna, sedan dess har jag inte hört något. Vad skumt att ni inte fått bilderna än, jag hade varit väldigt orolig! Hoppas inte det blir något strul med era bilder. Betalar man Johanna på plats eller hur funkar det?   / Anna    

Oh, jag börjar bli orolig. Vill ju bara ha dem, de behöver inte fixas till något men hon skulle ju fixa med ljus och lite annat. Tror det var runt den 22/10 jag mailade henne, kanske någon dag tidigare...

Vi betalade på plats till henne.

Håll tummarna att de kommer snart. Så här länge vill man inte vänta.

• Alcanada2011

Riktigt dålig service måste jag säga. Ni kommer säkert få dem men det ska ju inte behöva dröja så här länge. Hoppas ni blir nöjda så det känns värt att ha väntat så länge. :)

• Alcudia 2011

Hej

Jag mailade henne den 29/10 men har inte fått något svar, nu är ju datum med kyrkan bokad så om hon inte kan då så får vi försöka få tag i någon annan fotograf. Hoppas verkligen det löser sig för dig med bilderna snart!
    Jag har en annan fundering till dig Ängla80, som jag frågat om tidigare och det är det här med vittnen. Kyrkan har i den kontakt vi haft varit väldigt tydliga med att de bara hjälper till med vittnen om vi gifter oss i Palma. Johanna kan ju vara ett av vittnena men hur ska vi göra annars, vore ju skönt att ha det klart innan vi åker så att inte vi behöver "ragga upp" någon på plats. Har du några ideer?

/Kicki

• Ängla80

Ja dålig service är det. Borde inte ta så lång tid tycker man... hoppas jag får dem. Man gifter sig bara en gång. Men hon var supertrevlig har tagit superfina kort. Men var är de??? Vet ju andra som blivit nöjda, tror hon haft mycket att göra i sommar.

Angående vittnen så var det inga problem för oss. När jag sa att vi kom själva och att vi måste ha hjälp med vittnen så sa de att deras kantor kunder följa med. Prästens fru var ju med när vi gifte oss. Jag sa att jag kunde betala extra men de ville inte ha något för det. Det var i alla fall 2 andra brudpar som fick den servicen samma dag i augusti.

Svårt att ragga upp någon för det rör sig nästan inga turister där. Bara spanjorer om man ser någon. Så det blir svårt... du får be snällt men som sagt, om du får kontakt med Johanna kan hon hjälpa er.

• Mallorca 2011

Är det någon som bokat hotellet viva tropic eller känner någon som bott där?

Håller tummarna att ni får era kort snart, verkligen konstigt att hon inte ens svarar på mejlen på flera veckor....SÅ mycket kan man väl ändå inte ha att göra? Tar ju inte ens 1 minut att skriva ett litet mejl, åtminstone höra av sig med en förklaring om varför det dröjjer så med bilderna....

/ Anna

• Mallis2011

Men... Va!? Har ni inte fått era foton än Ängla?!?!? Fy vad dåligt!!
    Precis som Mallorca2011 säger så tar det inte så lång tid att svara på ett mail....

• Ängla80

Mallis2011 skrev 2010-11-12 22:04:04 följande:
    Men... Va!? Har ni inte fått era foton än Ängla?!?!? Fy vad dåligt!! Precis som Mallorca2011 säger så tar det inte så lång tid att svara på ett mail....

Nej det tar inte lång tid att maila men hon har aldrig varit snabb på att maila. Det var lika dant när vi bokade och innan vigseln så tog svaren ganska lång tid.

Håll tummarna att de kommer nu i veckan.

Svar på tråden Bröllop på Mallorca 2011