Bröllop på Mallorca 2011
Tog mig friheten att starta en ny tråd. Några är nygifta och andra planerar för fullt inför sommaren 2011. Välkoma gamla som nya !!!
Tog mig friheten att starta en ny tråd. Några är nygifta och andra planerar för fullt inför sommaren 2011. Välkoma gamla som nya !!!
Hej på er!
Har varit dålig på att titta in här den senaste tiden. Jag har hittat min klänning nu. Ville ju ha en som går upp på axlarna, lång och enkel. Hittade en från Nixa i en brölloppstidning.Ringde butiken i stan och kollade om dem hade den. Åkte dit på lunchen och köpte den! Prövade den hemma på kvällen och den passade perfekt. =) kostade dessutom bara 2 200:- och vi hade avsatt 10 000 så det var en rejäl skillnad. Har även hittat en kostym till min blivande man. Han ska ha ljusgrått. Åh längtar så!
Ringarna hämtade vi i början på månaden och känner mig riktigt nöjd med det med. Jag funderar mest kring håret nu, skor behöver jag också... Sen ska jag köpa lite nytt smink med lite längre fram.
Kul att höra hur det går för alla =)
Hej!
Nu undrar jag hur ni kommer att göra med hår och make up i Alcudia? Om jag har förstått det rätt är länkarna via Svenska kyrkan till ställen i Palma, men det måste ju finnas någon i Alcudia som också är duktig på det här? Tips någon??
Vi har nu bokat fotograf, det blev Simon N som är en av de två som samarbetar med kyrkan. Vet ni någon som använt sig av honom? Jag har bara sett att det skrivits om Johanna, men inte om Simon. Han är säkert duktig, men om någon hört motsatsen kan det ju vara intressant att veta innan vi skickar bekräftelsen.
På onsdag ska jag ut på stan och kolla på klänningar och ring... Längtar =) Hoppas det går bra för alla!
/ Eva
Eva, jag har bokat en tjej som kommer till vårt hotell och fixar mitt hår + make up Hon kör till Alcudia från Palma så jag får väl troligtvis betala bensinkostnaden!!
Tror absolut att Simon är duktig och seriös annars skulle inte kyrkan rekommendera honom!
/ Anna
Roligt med lite mer liv i tråden!
Tänk nu är det inte sååååå lång tid kvar!
vi har inte bokat någon fotograf ännu..men har funderingar på jonhanna gullberg. är det någon som vet vad hon tar i pris? om hon tar kort under vigseln eller om det bara är efter vigseln??
tittade även på han simon som eva prata om..men är bara lite nyfiken på vad johanna tar i pris oxå?
jag menade johanna gunnberg!!
Vi har bokat Johanna!
Hon ska fotografera under och efter vigseln. Vi har inte bestämt vilket fotopaket vi skall ta ännu, men det hamnar på 3-4000 kr. Då får man några bilder på en cd + ett litet album med 10 foton 13*18 cm
/ Anna