• Mallorca 2011

Bröllop på Mallorca 2011

Tog mig friheten att starta en ny tråd. Några är nygifta och andra planerar för fullt inför sommaren 2011. Välkoma gamla som nya !!!

• Svar på tråden Bröllop på Mallorca 2011
  • Mallis2011

Nu har vi äntligen bestämt oss för hotell och det blir Viva tropic! Hoppas att det blir bra.
    Ser väldigt trevligt ut för barnen!
    Jag jobbar själv på hotell och är väl lite arbetsskadad.. det e nog därför jag inte kan bestämma mig =)

• Ängla80

Hej allihopa!
    Idag har vi fått våra foton och de är superfina. Så jag kan varmt rekommendera Johanna även om det kan ta lite tid att få kontakt med henne och att få korten. Men det är det väl värt.

Mallis2011, Viva brukar ha superbra hotell på Mallis, har inte bott på Viva Tropic men det blir säkert kanon.

• Mallorca 2011

Vad roligt att ni äntligen fått fotona! Du vill inte lägga upp några här så man får se

Mallis vi har oxå bokat viva tropic, när åker ni?

/ Anna

• Mallis2011

Jaaa lägg upp foto ängla!!!! Vill ju se!!

Vi har inte bokat än Anna, bara kommit överens om att det blir det hotellet =)
    Vi åker den 2/8.
    När åker ni?

• Mallorca 2011

Vi åker 16 augusti, ska ni stanna 2 veckor? Isåfall åker ni hem samma dag vi kommer hihi.....

/ Anna

• Mallis2011

Vi stannar nog bara en vecka... känner att det är för många människor som ska följa med oss ner... och det lär inte bli nån semester då! ; )
    Om vi beslutar oss för 2 veckor så vinkar jag till dig på flygplatsen! =D

• Alcudia 2011

Oh va skönt att höra att fotona har kommit fram nu! Hoppas nu bara att hon svarar oss andra snart, skulle vara kul att ha henne som fotograf eftersom du skriver hur fina korten blev:)
    Kollade in ert hotell, viva tropic, verkade väl mycket trevligt och bra för barnen.

Själv har jag nu mailat iväg ett snällt mail till kyrkan för att få hjälp med vittnena, håll tummarna för mig!!! Tjejen jag har haft kontakt med där tidigare är tydligen ny därnere, och antingen beror det på det eller har de ändrat rutinerna för hon har tidigare varit väldigt tydlig i sina mail att vi måste fixa vittnen själva om vi ska gifta oss i Alcanada. Men nu har jag skrivit riktigt snällt så vi får hoppas. Reservplanen får väl bli att gifta sig i Palma men det vill vi ju inte när man hör hur fint det är i Alcanada. Vågar nog dock inte åka på vinst och förlust och hoppas att man hittar någon på plats som inte har något bättre för sig den dagen...

På "min sida" på ving så står det hur många dagar det är kvar till vi åker. Idag står det 191 dagar, det betyder 194 dagar till bröllopet - hihi

• Mallorca 2011

Här var det lugnt!

Kicki hur går det med vittnen? Fått svar från kyrkan?

Jag har just insett hur otrooooooooooligt lång tid det är kvar till augusti.....blir en lång väntan!!

/ Anna

• Alcudia 2011

Hej

Nu har jag iallafall fått svar från Johanna, hon har tydligen haft problem med sin mailbox. Som tur var var hon ledig den 30 maj så nu har vi bokat henne. Vi ska bara bestämma vilket paket vi ska välja. Ängla80, vilket paket valde ni? Om jag har förstått det rätt handlar det om hur lång tid man får med henne och hur många bilder man får. Har ni framkallat mycket bilder hemma, man får med sig en skiva va?. Idag har jag betalat in bokningsavgiften också så nu börjar bitarna falla på plats. Jag skrev ett snällt mail till kyrkan om vittnen, de skulle kolla upp igen om de kunde hjälpa oss med vittnen och sedan återkomma, håller tummarna.
    Mallis och Mallorca - har ni bokat hotellet nu? Det visade sig att mina svärföräldrar har bott på det hotellet för ett par år sedan, de var mycket nöjda så det blir nog ni med:)

/Kicki

• Mallorca 2011

Hej igen!

Vi bokade hotellet för några veckor sedan, allt är bokat och klart ( fotograf + hår och make-up) Nu är det bara kläderna till mig och barnen som skall fixas!

Jag vill väldigt gärna ha en tårta, hur tänker ni angående det? Jag hoppas att hotellet kan hjälpa oss med det.....ska ringa ving framöver och rådfråga lite!

/ Anna

Svar på tråden Bröllop på Mallorca 2011