Bröllop på Mallorca 2011
Tog mig friheten att starta en ny tråd. Några är nygifta och andra planerar för fullt inför sommaren 2011. Välkoma gamla som nya !!!
Tog mig friheten att starta en ny tråd. Några är nygifta och andra planerar för fullt inför sommaren 2011. Välkoma gamla som nya !!!
Hej, upptäckte denna sida när jag sökte på olika tips om bröllop utomlands...
vi åker i januari till gran canaria, å kom efter 16 år på att- vi slår till!!! ; ))
Men hur går man till väga?? å hinner vi?? vet att vi måste ha hindersprövningspapper...
personbevis???
hur får man tag på en vigselförrättare i gran canaria?? vill vigas på stranden!! Hjälp!!
Ligger lite pyrt till då vi kom på att boka denna resa precis NU! å vet inte hur vi gör...
om nån har nåt vettigt svar.. svara gärna...
Kramar
Hej
Börja med att gå in och kolla Svenska kyrkans hemsida http://www.svenskakyrkan.se/default.aspx?id=641898, gran canarias sida. De skriver där lite om hur du får kontakt med dem och vad de har att erbjuda. De kan säkert hjälpa till med att både fixa det ena och andra runt vigseln (åtminstone gör kyrkan på mallorca det:)). Lycka till och skriv gärna sen hur det har gått för er!
Fler som bokat hotell?
Här ligger planeringen på is....inväntar våren och alla vårkläder! Ja och så att kilona ska försvinna & håret växa ut Har "bara" kläder + ring kvar att fixa.
God Jul alla brudar!!
Tack för alla tankar gällande vår krock! =)
Vi mår bra! Det gick inte så fort sån tur var! =)
Nu har även tagit tag i resan! Hotell bokat! Det blev Viva Tropic! Tror nog att vår terrorist till dotter kommer att trivas i deras vattenrutchkanor! =D
Hur går det för er andra?
Gott nytt år!!'
/jessica
Det verkar som om vi är många som bokat viva tropic, kul! Nu har även mina systrar bokat, de ville såååå gärna åka med och se när storasyster gifter sig hehe!
Ska faktiskt beställa klänningen idag tänkte jag. Från Usa, det blir en chansning med storlek, färg och form!
Får väl sy om den lite om den inte skulle passa på.
SNART är vi iaf inne på rätt år 2011
Gott Nytt år alla!
Vilken sida har du beställt ifrån Mallorca 2011?
Ja vad kul att vi e många som har bokat viva tropic! Vår tärna o bestman har oxå bokat nu!
Åh läängtar!
jag har beställt klänning från denna sidan www.lightinthebox.com/
En liten chansning, men det blir nog bra förhoppningsvis Jag som skulle vänta med att köpa klänning, så kan det gå
Det mesta är under kontroll, bara kläder till barnen kvar!
/ Anna
Jag vet inte hur jag skall ha mitt hår....någon som kan rekommendera nån bra sida som man kan gå in och kika på för att få lite inspiration????
/ Anna
Jag efterlyser oxå hårtips... enklare uppsättning?
Jag har långt hår och vill typ sätta upp hälften bara...
Har klänningen kommit än Anna??