Bröllop på Mallorca 2011
Tog mig friheten att starta en ny tråd. Några är nygifta och andra planerar för fullt inför sommaren 2011. Välkoma gamla som nya !!!
Tog mig friheten att starta en ny tråd. Några är nygifta och andra planerar för fullt inför sommaren 2011. Välkoma gamla som nya !!!
Hej
Känns som jag helt har stannat upp med planeringen men börjar bli stressad, är dags att ta tag i allt igen. Har ännu inte hittat något vad gäller kläder el ring etc. Kul att se att det går framåt för endel av er andra, och kul att vi är fler som kan följas åt. Eftersom vi håller vårt bröllop hemligt för våra nära och kära och sen ska bjuda in alla till en fest när vi kommit hem är det extra kul att ha några andra att bolla ideer med.
Anna vilken underbar klänning!, jag förstår dig Jessica om du väljer samma. Den är verkligen jättefin. Kollade själv lite extra på den men när jag kolllade med måtten så stämde de inte alls på mig, alldeles för bred runt bysten och höfterna jämfört med midjan. Men har fastnat lite för klänningarna på www.nixa.se , de under fliken cocktail limited edition - jättefina och inte så dyra. Det eller avvakta till studentklänningarna kommer och se om man kan hitta någon fin där. Vill egentligen ha en rätt enkel klänning. Vill försöka gå ner lite mer i vikt först bara - men har lyckats gå ner 7 kg sen julas så jag är på gång iallafall :)
Imorgon har jag iallafall tänkt kolla på ring. Tror jag vill ha en rätt smal ring i rött guld med några stenar. Har rätt korta fingrar och då tror jag att det är bättre med en smalare ring. Men jag får prova lite och se imorgon.
Eva - jag har mailat lite med kyrkan på Mallorca om tid för cermonin. Vi ska ju gifta oss den 30 maj, och enligt dem så är det ljust till 2130 i maj - och johanna (fotografen) säger att det är jättebra ljus för fotografering då.
/Kristin
Kristin - Det låter ju jättebra! Tack, nu lugnade du mig lite...
/ Eva
ja de skulle va roligt med en lista när alla ska gifta sig och även vart på mallorca skulle vara kul!
har ni det hemligt för era nära o kära eller vet alla om att ni ska gifta er?
Hej alla!
Jag tänkte precis att jag skulle föreslå en lista
Vilken storlek tog du på klänningen? Du kunde ju lämnat din på hotellet hahaha jag kommer ju veckan efter!
/ Anna
jag tog stl 6... och hoppas på det bästa.... gissar på att den e lite för stor... men bättre att den är större så att man kan sy in den än att den är för liten... då kan man inte göra så mycket! =)
Var det samma stl som du Anna!? hahahhaha ja det var ju ett alternativ att lämna kvar den på hotellet! hahhha
synd att vi inte tänkte tanken innan! hahhaha