Bröllop på Mallorca 2011
Tog mig friheten att starta en ny tråd. Några är nygifta och andra planerar för fullt inför sommaren 2011. Välkoma gamla som nya !!!
Tog mig friheten att starta en ny tråd. Några är nygifta och andra planerar för fullt inför sommaren 2011. Välkoma gamla som nya !!!
Hej
Såg att det var dags för dig Sofie på mån. Ni har säkert redan hunnit åka men ett stort lycka till iallafall. Hoppas ni får en underbar resa och en underbar bröllopsdag!
Kristin
Kristin har du fått dina foton?
Är så nyfiken, hoppas du vill visa oss dem
/ Anna
Glad midsommar alla brudar och fruar! =))
Funderar på om man skulle ta och betala in vigselavgiften så att det är klart. Hur mycket var det? Skulle man betala extra för vigsel i Alcanada? Typ bensinkostnader för att prästen åker från Palma till Alcanada?
Jag minns inte, vi har ju betalat 50 e i bokningsavgiften för längesedan men hur mkt ska jag betala nu då? *förvirrad*
/ Anna
Hej
Nu har korten kommit sedan någon vecka tillbaka, fast än så länge har jag dem bara på kontaktkartor. Det är typ 200 jättefina kort och nu ska man försöka bestämma sig för 30. Det kommer bli att vi köper till MÅNGA känns det som.
Anna - jag tror att du ska betala 450 euro nu - vigselavgiften är nog 450 med de 50 du betalat tidigare, sen är det resetillägg på 50 så 450 nu. Men dubbelkolla det för säkerhets skull. Det börjar närma sig för er nu.... Spännande!
Trevlig helg!
Kristin
Nu har vi oxå betalt in avgiften (450 euro)! ååhhh nu är det sååå nära!! 1 månad kvar!!! =))))
Nu har vi oxå betalat vigselavgiften
Ni som bodde/ ska bo på hotell med all inclusive, hur mycket fickpengar bör man räkna med? Beror givetvis på hur mycket man tänkt shoppa, men på ett ungefär? Jag har verkligen ingen aning......mat behöver man ju inte tänka på lixom.
/ Anna
Igår var jag och hämtade min vigselring (som det har varit en del problem med, suck) och den blev sååååå bra!!! Visserligen ingen ny ring (min mormors vigselring) Men den skulle förminskas och det var tydligen inte det lättaste så dom fick göra om den lite! Men den blev sååå bra och jag är super nöjd!
på fredag ska jag hämta klänningen som har varit på förminskning.... (detta kostade mer än klänningen!!)
Skor inhandlade som jag dock inte är helt nöjd med.. får se om jag hittar några andra.
Kidsen är klara, man, bestman och tärna oxå klara!! Sååå skönt!
Nu är det lite smågrejer kvar... klämmor o sånt till håret, högtalare till datorn, placeringskort, hämtning av pass, och lite annat....
Vi har bestämt oss för att ha middagen på hotellet.. och dom verkar vara jätte glada för det, Dom håller på att komponera en meny till oss som vi snart får i mailen för godkännande =)
Känns skönt att allt börjar falla på plats.
Vad hette blomsteraffären? Låg den långt bort??
Åhhh så glad jag blev när jag hittade denna tråd!!
Planerar för fullt en vigsel i Palma v 34!
Fler som gifter er ungefär samtidigt??
Jag har inte hunnit läsa igenom hela tråden än
Vi ska vigas i hemlighet, helt själva
Välkommen Nurse2013! =)
Jag kopierar in listan med vem som gifter sig när =) Fyll gärna i dig själv!
maj
19 Alcanada - Eva
30 Alcanada - Kristin
juni
20 Alcanada - Bruden87 / Sofie
juli
augusti
4 Alcanada- Jessica
18 Alcanada - Anna