• Mallorca 2011

Bröllop på Mallorca 2011

Tog mig friheten att starta en ny tråd. Några är nygifta och andra planerar för fullt inför sommaren 2011. Välkoma gamla som nya !!!

• Svar på tråden Bröllop på Mallorca 2011
  • Mallis2011

hmm... är det nån av er andra som har tärna och bestman med er ner?
    Vi skulle vilja tacka dom på nått oväntat sett under middagen.... men har svårt att klura ut hur?!
    Det ska vara oväntat, överraskande, roligt men ändå med tacksamhet för all hjälp vi har fått samt att dom följer med ner...
    Nån som har nått bra förslag?  

• Mallorca 2011

Oj 23 pers!!! Vi är bara 8
    Åker hela er släkt med då eller? Vänner oxå?

Vi åker ner 16 augusti, när åker ni hem?

Oj vad svårt med överraskningen som ni vill ge er tärna och bestman, tyvärr kan jag inte komma på någonting. .....

Har ni som redan gift er fått bilderna från Johanna? Jag är nyfiken, visa gärna

/ Anna

• Mallis2011

Nä inte hela släkten!! Men en del! Skrattande och även vänner! =)
    Vi åker hem den 9/8 så då hinner jag uppdatera dig! =)) 

Ja det e jätte svårt med överraskningen.... tips emottages tacksamt! =))) 

jag vill oxå se bilder!!! 

• Mallorca 2011

Jag kan inte fatta att det är så nära nu!!! Har lite småsaker kvar att fixa men tänker hela tiden: det tar jag sen, det är ju lång tid kvar!!!!
    Är ni nervösa?
    Detta är familjens första resa utomlands så jag är mer nervös över det, att flyga med barnen, hur dem skall tåla värmen mm mm

• Ängla80

Va kul att läsa att det är så många som ska gifta sig på Mallorca. Vi gifte oss vid Alcanada i augusti förra året och det var helt underbart. Det kan jag varmt rekommendera. Lycka till alla!

• Mallis2011

jaha.. då e man sliten idag igen.... möhippa nr 2 igår! =) helt galet vad man kan bli överraskad! Igår kidnappade mina arbetskamrater mig!! =))) 

• Mallorca 2011

Vad roligt med möhippa! Jag tror inte att jag får vara med om någon faktiskt.
    Vad fick du göra igår???
    Har ni andra oxå blivit kidnappade?

• nurse2013

Roligt med möhippa! Berätta gärna mer Skrattande
    Vi har ju valt att gifta oss i hemlighet, just för att vi inte vill ha en massa ståhej runt oss.. Vi har valt att bara göra det till vår egna grej..Hjärta
     Känns väldigt skönt. Jag har dock berättat för min närmsta vän, för att kunna dela liiite av glädjen, och ha lite smakråd å så..

• Alcanada2011

Vi har valt att göra så som ni nurse2013. Har heller inte berättat så blir ingen möhippa för mig heller. Resonerar precis så som du. 

Nu närmar det sig!!! 

• Mallorca 2011

Har ni fått meny och prisförslag på bröllopsmiddagen från hotellet? Åh vad jag velar hur vi skall göra med den där middagen......

Svar på tråden Bröllop på Mallorca 2011