• Mallorca 2011

Bröllop på Mallorca 2011

Tog mig friheten att starta en ny tråd. Några är nygifta och andra planerar för fullt inför sommaren 2011. Välkoma gamla som nya !!!

• Svar på tråden Bröllop på Mallorca 2011
  • nurse2013

Uppdaterad lista

maj
    19 Alcanada - Eva
    30 Alcanada - Kristin

juni
    20 Alcanada - Bruden87 / Sofie

juli

augusti
    4 Alcanada- Jessica
    18 Alcanada - Anna 
    24 Palma - Nurse

• nurse2013

Idag har jag beställt taxi, bukett och fotograf (via svenska kyrkan) +Tandblekningskitt Tyst och fick en klänning på posten jag funderar på om jag ska ha. Har inte tänkt att ha "riktig" brudklänning, så hittade en väldigt fin ljusrosa på bubbleroom. Vi beställde också skumpa och tapas via kyrkan Tungan ute Jag ska försöka få tag i en frisör också... ojoj, det börjar närma sig nu !

• Mallorca 2011

Mallis 2011 vilket hotell ska ni bo på?
    Kanske vore en variant att ha middagen på hotellet......hmmm....hur fick du kontakt med dem?
    / Anna

• Mallis2011
    Mallorca 2011 skrev 2011-07-09 11:01:08 följande:
    Mallis 2011 vilket hotell ska ni bo på?
    Kanske vore en variant att ha middagen på hotellet......hmmm....hur fick du kontakt med dem?
    / Anna
    Vi ska bo på Viva Tropic, vi mailade och berättade att vi skulle gifta oss och ville gärna ha middagen där  (dock ej mitt bland buffégästerna). 
    recepcion.tropic@hotelsviva.com
     Jag blev less på att googla restauranger och tyckte att det lät smidigt att ha det på hotellet! =)
  • Alcanada2011

Mitt datum verkar ha försvunnit =(

maj
    19 Alcanada - Eva
    30 Alcanada - Kristin

juni
    20 Alcanada - Bruden87 / Sofie

juli

augusti
    4 Alcanada- Jessica
    15 Alcanada - Claudia
    18 Alcanada - Anna 
    24 Palma - Nurse

• Mallorca 2011

Åh vi ska ju oxå bo där!
    Har ni fått menyförslag? Vad skulle det kosta? Får ni sitta i typ eget rum osså då? Massa frågor hihi
    / Anna

• Mallis2011

Nä där fanns inget eget rum, men vi har bett om att få sitta avsides.
    Min tärna åker ner 3 dagar innan oss och ska snacka med dom mer när hon kommer ner...
    Vi har en liten idé om man kanske kunde sitta i trädgården!? Det hade ju varit super mysigt! Men vi får se hur pass tillmötesgående dom är  Flört

Vi har inte fått menyn än och har ingen aning om priset.
    Jag skriver så fort jag vet! =)

• Mallorca 2011

Åh så spännande. Du härmade ju min klänning så nu kanske jag härmar er med middagen.........så är det jämt, 1-1, sen hahaha

Hur många middagsgäster blir ni? Har ni även mejlat dem angående bröllopstårta? Jag MÅSTE ha en tårta

/ Anna

• Mallorca 2011

Vad konstigt att inte en enda julibrud hittat hit!!!

• Mallis2011

Hahahha känns bra med 1-1! hahaha
    På tal om klänningen så är min äntligen klar!! Fick lämna in den på insyning!! 2 storlekar (8 cm) fick hon sy in... hon var inte så glad ska jag säga! =)))

Nä vi har inte mailat om tårta... kanske ska göra det?!
    Fast så länge desserten e god så kan jag leva utan tårta.
    Vi blir ca 23 pers, hur många blir ni?
    När åker ni? Hinner jag hem innan så kan jag ju berätta hur det var.. så har du chans till av avboka om det behövs ; )

Verkligen konstigt att ingen Julibrud har hittat hit!

Svar på tråden Bröllop på Mallorca 2011