Bröllop på Mallorca 2011
Tog mig friheten att starta en ny tråd. Några är nygifta och andra planerar för fullt inför sommaren 2011. Välkoma gamla som nya !!!
Tog mig friheten att starta en ny tråd. Några är nygifta och andra planerar för fullt inför sommaren 2011. Välkoma gamla som nya !!!
Uppdaterad lista
maj
19 Alcanada - Eva
30 Alcanada - Kristin
juni
20 Alcanada - Bruden87 / Sofie
juli
augusti
4 Alcanada- Jessica
18 Alcanada - Anna
24 Palma - Nurse
Idag har jag beställt taxi, bukett och fotograf (via svenska kyrkan) +Tandblekningskitt och fick en klänning på posten jag funderar på om jag ska ha. Har inte tänkt att ha "riktig" brudklänning, så hittade en väldigt fin ljusrosa på bubbleroom. Vi beställde också skumpa och tapas via kyrkan
Jag ska försöka få tag i en frisör också... ojoj, det börjar närma sig nu !
Mallis 2011 vilket hotell ska ni bo på?
Kanske vore en variant att ha middagen på hotellet......hmmm....hur fick du kontakt med dem?
/ Anna
Mitt datum verkar ha försvunnit =(
maj
19 Alcanada - Eva
30 Alcanada - Kristin
juni
20 Alcanada - Bruden87 / Sofie
juli
augusti
4 Alcanada- Jessica
15 Alcanada - Claudia
18 Alcanada - Anna
24 Palma - Nurse
Åh vi ska ju oxå bo där!
Har ni fått menyförslag? Vad skulle det kosta? Får ni sitta i typ eget rum osså då? Massa frågor hihi
/ Anna
Nä där fanns inget eget rum, men vi har bett om att få sitta avsides.
Min tärna åker ner 3 dagar innan oss och ska snacka med dom mer när hon kommer ner...
Vi har en liten idé om man kanske kunde sitta i trädgården!? Det hade ju varit super mysigt! Men vi får se hur pass tillmötesgående dom är
Vi har inte fått menyn än och har ingen aning om priset.
Jag skriver så fort jag vet! =)
Åh så spännande. Du härmade ju min klänning så nu kanske jag härmar er med middagen.........så är det jämt, 1-1, sen hahaha
Hur många middagsgäster blir ni? Har ni även mejlat dem angående bröllopstårta? Jag MÅSTE ha en tårta
/ Anna
Vad konstigt att inte en enda julibrud hittat hit!!!
Hahahha känns bra med 1-1! hahaha
På tal om klänningen så är min äntligen klar!! Fick lämna in den på insyning!! 2 storlekar (8 cm) fick hon sy in... hon var inte så glad ska jag säga! =)))
Nä vi har inte mailat om tårta... kanske ska göra det?!
Fast så länge desserten e god så kan jag leva utan tårta.
Vi blir ca 23 pers, hur många blir ni?
När åker ni? Hinner jag hem innan så kan jag ju berätta hur det var.. så har du chans till av avboka om det behövs ; )
Verkligen konstigt att ingen Julibrud har hittat hit!