Bröllop på Mallorca 2011
Tog mig friheten att starta en ny tråd. Några är nygifta och andra planerar för fullt inför sommaren 2011. Välkoma gamla som nya !!!
Tog mig friheten att starta en ny tråd. Några är nygifta och andra planerar för fullt inför sommaren 2011. Välkoma gamla som nya !!!
Menyn ligger i din inkorg Anna! =)
Dock tror jag att dom har använt sig av google translate... ser lite märkligt ut på vissa ställen =)))
Möhippa nr 1 var med tjejkompisarna och bestod av: Zumba, 8 kamp, massage, god middag och lekar! Fick en super fin "minnesbok" där alla tjejerna hade fått skriva ner nått minne som dom hade tillsammans med mig! =)
Möhippa nr 2 var med arbetskamraterna och bestod av en god middag och lekar! =) (lite lugnare än nr 1) =))
Ja fy nu närmare det sig med storm steg!! Galet!! om 2 veckor är jag gift nu!!! =)))
Och jag är sååå glad... jag har äntligen kommit på en jätte bra morgongåva till mannen!! Me happy!
Jag tror inte att ni ska vara så säkra på att ni inte får nån möhippa!
Man kan alltid få en i efterhand! Vi har gjort så med en av våra kompisar! =) Hon var 100% säker på att hon inte skulle få nån möhippa MEN tji fick hon! =))
Morgongåva....måste man ha det? haha hur har ni andra gjort och vad är det du kommit på som är så bra?
*nyfiken*?
Oj ja man kan ju få en fruhippa sen.....det har jag inte tänkt på
Jag kan itne skriva här vad jag tänker ge i morgongåva... jag har satt automatisk inlogg på denna sidan och jag vågar inte lita på att han inte snokar =)))
Jag mailar dig! =)
hmmm.... som om det skulle vara bättre... han kan ju snoka där oxå!!
Men... jag kan ju radera det efter! =)))
Absolut en fruhippa!!! =)))
Den tror jag inte att ni kommer undan! =)))
Någon mer än jag som har beställt brudbuketten via kyrkan???
jaha... då var man inne o kollade hur vdäderprognosen såg ut för den 4/8.... vad är oddsen för regn, åska o blixtar?!?!?!?! suck......
Hej
Har varit på semester två veckor och ser att det har skrivits massor under tiden, kul att komma hem och läsa så mycket! Jag håller alla mina tummar för er som har ert härliga framför er, men det närmar sig verkligen för er oxå. Själv går jag fortfarande och väntar på korten från Johanna, har ju fått kontaktkartorna och vi har skickat iväg vilka kort vi ville ha (typ dubbelt så många som ingick i det paket vi bestämt... men det är nog bättre att beställa nu direkt), men har inte fått CD med korten än. Vill ha dem nu!! Vi ska ha vår fest om två veckor och det hade ju varit kul att kunna visa bilderna då! Ska nog slänga iväg ett mail till henne.
Har inte haft någon hippa här, tror nog inte att det blir någon när vi gjorde som vi gjorde, men man vet ju aldrig...
Lycka till allihop!
Kristin
Kristin så ni ska ha fest? Kan du inte berätta lite om den.....hur ni ska göra osv.
Ja nu är det nära, har inte förståt det riktigt än
/ Anna
Så tjejer... då är vi färdig packade! =) Allt fick plats! =)
Vi flyger tidigt imornbitti, ska lämna hemmet senast kl 0445!
Vi hörs när vi kommer hem igen! Håll tummarna för att vi svarar rätt på torsdag! ; )
kram
Hej
Jo här blir det fest nästa lördag. Vi har bjudit in släkt och vänner, blir ca 60 personer. Det blir partytält hemma i trädgården så vi hoppas på hyfsat väder. Maten kör vi buffé - catering och sen blir det dans efter. Vi hade tänkt att ha ett band som spelade, men var inte ute i tid och har därför inte kunnat fixa det. Men det får bli spotify istället. Tänkte faktiskt ha min bröllopsklänning (om jag fortfarande kommer i den efter semestern). Jag hade en kort klänning och med en färgad bollero el liknande över så tror jag att det funkar utan att det känns lustigt.
Nu är det nära Anna...
Kram Kristin