Inlägg från: Sanna87 |Visa alla inlägg
  • Sanna87

Bröllop på Mallorca 2011

Hejsan. Jag och Min sambo vill gärna gifta oss på stranden i alcudia. Har sett att många valt alcanada men är det någon som vet om det går bra på stranden i alcudia? Vi vill bara ha ett litet enkelt bröllop vi två och barnen. Sen kommer vi försöka få med sambons föräldrar men dem kommer inte få veta något om bröllopet förän det är dags :) Ni som har gift er eller ska gifta er på mallis hur mycket bör vi räkna med att en vecka på mallis kostar med all inclusive och bröllop?

• Sanna87

För er som letar efter en enkel klänning till bröllopet vill jag tipsa om www.bonprix.se Dem har många klänningar. Både långa och korta, vardagliga och lite mer eleganta.

• Sanna87

Hejsan! 2012 vankas det bröllop på Mallorca. Hade lite funderingar kring klänning och middag. Hoppas att några utav ett fruar finns kvar här trots att ni inte längre planerar bröllop. Vad hade ni för klänning när ni gifte er? Åt ni middag i direkt anslutning till vigseln och vart åt ni? Hade ni klänningen på er vid middagen eller bytte ni om till en annan klänning?? Jag har tänkt att ha en lång brudklänning i chiffong med ett litet släp. Vi kommer bara att ha man2bes föräldrar med oss och våra 2 barn så det blir ju ingen bröllopsmiddag så. Vi tänkte väl äta på en restaurang efteråt men har inte bestämt så mkt kring det ännu. Men jag började fundera kring med det om man kan ha brudklänningen på sig när man går och äter på en restaurang efteråt. Vi kommer gifta oss i alcanada så ett bra förslag kanske är la terazza. Eller har ni några tips om annan mysig och bra restaurang??

Svar på tråden Bröllop på Mallorca 2011