Nya Shopindream- tråden
Såg att den gamla tråden stängts för svar så jag öppnar en ny . Vi kommer säkert ha en del att snaca om nu när många klänningar är på väg att levereras.
Gamla tråden: www.brollopstorget.se/Forum-1-81/m3624633.html
Såg att den gamla tråden stängts för svar så jag öppnar en ny . Vi kommer säkert ha en del att snaca om nu när många klänningar är på väg att levereras.
Gamla tråden: www.brollopstorget.se/Forum-1-81/m3624633.html
Ja, håll ut lite till. Det tar tid. Inte för att vara pessimist men jag tror att EMS inte har någon e-mail support alls, utan man måste ringa. Vilket vad jag läst inte är det lättaste heller Sist jag beställde med EMS-shipping så tog det nog minst 10 dagar extra mot vad det stod pga extra arbetsbörda. Kan ju vara så att det Kinesiskanyåret fortfarande spökar så de ligger efter.
igår kom min klänning Har inte kunnat prova den ordentligt.. Behöver nån som hjälper mig att snöra i ryggen.. Tycker den verkar jättefint sydd och den ser ut som på bilden
Jag drog av mellan 3-4 cm på mina mått och det är jag glad att jag gjorde, annars hade den nog blivit alldeles för stor. Kan tänka mig att den passar om jag kan snöra åt så att tygbitarna i ryggen möts om ni förstår hur jag menar
Nåt som jag tyckte var lite konstigt var att jag mailade dom ang förslag på underkjol till min klänning och beställde den de rekommenderade, men i själva klänningen sitter det redan en isydd underkjol som gör att det blir väldigt bulligt.. Kan inte ha enbart den insydda eftersom den bara gör att klänningen står ut där fram och tanken är att klänningen ska stå ut från rumpan och bak längs hela släpet som bara hänger utan underkjol.. Konstigt Får nog klippa bort den isydda. Nån som förstår hur jag menar och har haft liknande problem?
Blev långt, men det är så svårt att förklara ska försöka knäppa en bild och lägga ut i morgon när jag får hjälp att "klättra" i ekipaget
Roligt att du fått din klänning, vilken är det du har beställt? Jag förstod nämligen inte det med underkjolen utan att se klänningen tror jag...
Den här har jag beställt. Den isydda underkjolen är bara som två tyllager runt knäna, vilket gör att den blir väldigt bullig vid just knäna.. konstigt. Får nog bli å plocka fram saxen
www.shopindream.com/product-3105.html
och den här underkjolen: www.shopindream.com/product-8337.html
mrschill hade du fått något datum om när du skulle fått din klänning??
Ja den skulle ha kommit idag egentligen, men låg på trappan när jag kom hem igår e.m.
Tycker det är så svårt att veta om den skickas eller om man ska få den. 1 första datumet de skulle skicka den var ju den 25 men sen fick jag att den var sen och den skulle skickas/lev den 31.. för det står ju endå don´t worry it will be delivired on the 31 march.
tror att dom menar att den skickas från dom den 31 dom har nog inte så mycket att göra med ex.vis DHL min klänning skickades den 21 mars från Kina och kom igår..
Man blir ju så ivrig!! Be dom om ett tracking no så kan du se vart klänningen befinner sig om du valt DHL
har dem via livezilla nu så ska be om tracking nr