• Eftertioår

Nya Shopindream- tråden

Såg att den gamla tråden stängts för svar så jag öppnar en ny . Vi kommer säkert ha en del att snaca om nu när många klänningar är på väg att levereras.

Gamla tråden: www.brollopstorget.se/Forum-1-81/m3624633.html

• Svar på tråden Nya Shopindream- tråden
  • Dream Messiah

Pratade med Shopindream idag och fick veta att min klänning skickats igår. *nervööööös*
    Hoppas hoppas hoppas den blir bra!

• las vegas bruden

Usch! Man blir ju supernojig av att läsa här! ;) Min klänning ska vara klar 5/4 och då skulle de maila en bild på klänningen innnan den skickas. Hoppas verkligen att den är lik klänningen på bilden. Men det är inte så mycket detaljer på den, så förhoppningsvis har de fått allt rätt.

Läste att ni pratat om peak season, tror det betyder att de har högsäsong. Det skrev de nämligen till mig när de meddelade att min skulle bli försenad.

Valley of fire 2011
  • Dream Messiah

He he, wedding dress party :D

• Blivandefrueriksson

fick mail idag om att den var försenad ytterligare denna gången var det easter day och chinese ching ming festival som gjorde att den blev sen.

• mrschill

Nu har jag mailat dom och fått svar.. Jag skrev att min klänning var lite för stor och att jag tyckte det var extra konstigt eftersom jag dragit av på mina mått så att den egentligen borde va för liten, men de svarade bara att De gör alla klänningar efter de mått som man anger men att de skulle sätta över pengar för den underkjolen som blev fel tillsammans med klänningen. Jag känner mig ändå hyfsat nöjd, tror att det är relativt enkelt att sy in klänningen och jag kan nog "klippa och klistra" lite med underkjolen så kan jag nog använda den med Med tanke på priset så är jag ändå nöjd! Hade med i beräkningarna att jag kanske skulle behöva ta den till en sömmerska.. I slutändan kommer det ändå bli billigare än att HYRA en klännning här..

• las vegas bruden
    Blivandefrueriksson skrev 2010-04-02 10:26:20 följande:
    fick mail idag om att den var försenad ytterligare denna gången var det easter day och chinese ching ming festival som gjorde att den blev sen.
    Segt!! Har den blivit försenad många gånger? Lika bra att räkna med att min inte heller är klar den 5:e då.
    Valley of fire 2011
  • Blivandefrueriksson

25 var första datumet sen den 31 och nu var den ytterligare försenad men fick inget datum om NÄR den skickas..

min mor är en jätte duktig sömmerska så är min för stor så får hon ta in den åt mig. Vi pratade först om att hon skulle sy en men kom fram till det att det blir dyrare att bara köpa tyget än att beställa den från kina.

• las vegas bruden
    Blivandefrueriksson skrev 2010-04-02 11:06:18 följande:
    25 var första datumet sen den 31 och nu var den ytterligare försenad men fick inget datum om NÄR den skickas.. min mor är en jätte duktig sömmerska så är min för stor så får hon ta in den åt mig. Vi pratade först om att hon skulle sy en men kom fram till det att det blir dyrare att bara köpa tyget än att beställa den från kina.
    Kanske ska maila dem och höra hur det går för min klänning. Så slipper man gå och hoppas. =)

Min mamma kan också sy. Sen är min kompis utbildad sömmerska så jag hoppas kunna fixa till de fel som skulle kunna finnas på klännigen.

Valley of fire 2011
Svar på tråden Nya Shopindream- tråden