• Eftertioår

Nya Shopindream- tråden

Såg att den gamla tråden stängts för svar så jag öppnar en ny . Vi kommer säkert ha en del att snaca om nu när många klänningar är på väg att levereras.

Gamla tråden: www.brollopstorget.se/Forum-1-81/m3624633.html

• Svar på tråden Nya Shopindream- tråden
  • Josssie

Dream Messiah skrev 2010-04-08 21:15:17 följande:

Så, nu finns lite bilder på klänningen i galleriet. Vi hade kort om tid, så vi var inte så noga med snörningen, den är givetvis inte strykt heller, men ni får ett hum om hur den ser ut iaf. Hopppas ni andra som väntar på era klänningar också blir nöjda. Efter alla dåliga omdömen på sistone blev jag orolig, men det visade sig vara obefogat. *glad och pustar ut*
    Åh va vacker! Va glad jag blir för din skull! Och avis, vill också ha en så fin klänning. Hoppas hoppas hoppas att den blir lika bra.
  • Dream Messiah
    Josssie skrev 2010-04-08 22:06:29 följande:
    Dream Messiah skrev 2010-04-08 21:15:17 följande:Åh va vacker! Va glad jag blir för din skull! Och avis, vill också ha en så fin klänning. Hoppas hoppas hoppas att den blir lika bra.
    Tack så mycket! Det är en stor lättnad och jag hoppas verkligen din också bli bra. När bör den komma?
  • Josssie

Dream Messiah skrev 2010-04-08 22:09:12 följande:

Tack så mycket! Det är en stor lättnad och jag hoppas verkligen din också bli bra. När bör den komma?
    De kommer nog inte förrän i slutet av april. Beställde även 4 tärnklänningar i olika modeller och storlekar. Bröllopet är den 22/5 så det är ju i senaste laget. Har visserligen 2 fastrar och en svärmor och som sömmerskor så nog borde de kunna hjälpa mig om det behövs. Om det inte är alltför illa alltså.
  • las vegas bruden
    Så, nu finns lite bilder på klänningen i galleriet. Vi hade kort om tid, så vi var inte så noga med snörningen, den är givetvis inte strykt heller, men ni får ett hum om hur den ser ut iaf. Hopppas ni andra som väntar på era klänningar också blir nöjda. Efter alla dåliga omdömen på sistone blev jag orolig, men det visade sig vara obefogat. *glad och pustar ut*
    Den var väldigt fin! Vad roligt för dig. =)
  • DaisyMom

Jäääääättefin!!
  • Blivandefrueriksson

dream messiah så vacker, min är liknande i drapering och så med så känner mig lättad..

• Blivandefrueriksson

Mailade dem igen för fick ju inget datum av dem förra veckan bara att den var sen igen! men nu borde de ju veta..

• Skimmra

När beställde du din klänning?

Blivandefrueriksson skrev 2010-04-09 11:03:52 följande:
    Mailade dem igen för fick ju inget datum av dem förra veckan bara att den var sen igen! men nu borde de ju veta..
  • Katarina Michael
    Sörön10 skrev 2010-04-08 21:56:03 följande:
    Ååå vad innebär "Handed over to customs"?? Att den är lämnad till tullen, jovisst, men betyder det att de öppnar och snokar eller?? De skulle skriva "gift" men kanske är paket för stort och väcker misstankar??? Vad kan man åka på i tullavgifter??
    Du kan åka på tull avgift trots de står gift på paketer eftersom den kommer från Hongkong enligt UPS , men oftast blir den inte jättestor eftersom tullen i sverige antar beloppet är i svenska kroner och inte dollar. Jag fick betala 300kr i tull för en order på 300 dollar, jag hade då UPS, verka bättre med DHL de verka inte lika noga med tullning.
  • Sörön10

Ok, men hur får man reda på det då? Kommer de ringa eller ska man höra av sig själv?

Vår ligger på lite drygt 300 dollar och skickas med EMS. Men det är helt ok, bara undrar om det är vi eller tullen som ska ta kontakt isf!

Svar på tråden Nya Shopindream- tråden