Nya Shopindream- tråden
Såg att den gamla tråden stängts för svar så jag öppnar en ny . Vi kommer säkert ha en del att snaca om nu när många klänningar är på väg att levereras.
Gamla tråden: www.brollopstorget.se/Forum-1-81/m3624633.html
Såg att den gamla tråden stängts för svar så jag öppnar en ny . Vi kommer säkert ha en del att snaca om nu när många klänningar är på väg att levereras.
Gamla tråden: www.brollopstorget.se/Forum-1-81/m3624633.html
25 feb..
Har inte hängt med här i den nya tråden, men skrev en del i den gamla...
Jag beställde en "vanlig" klänning från Shopindream i februari (tror jag) för att ha på ett bröllop vi ska på nästa helg. När den kom var den dels i fel färg, dels ca en decimeter för kort (skulle slutat precis under knät, och jag är inte lång, snarare rätt kort...). När jag hade kontakt med kundservice lovade dom att skicka en ny klänning så fort som möjligt och den dök upp igår...
Alltså, jag kan inte riktigt tro det... Klänningen är visserligen i rätt färg, men alldeles för stor runt om byst och midja (där var den förra lagom...) och dessutom typ 10 cm för lång och slutar halvägs ned på vaden... Jag börjar mest bara skratta åt det hela nu och har redan börjat sy en klänning att ha nästa helg istället.
Jag vill inte skrämma upp er som beställt, men det är väl bra att ni får reda på hur det kan gå... Kanske är de noggrannare med brudklänningarna än de vanliga?
Det mest komiska av allt är att de första gången jag pratade med dem på kundservice bedyrade att måtten absolut inte kunde vara fel, för de kontrollmätte allt jättenoggrannt innan kläderna skickades iväg... jodå, eller hur...
Jag är ganska nervös nu! Mitt paket är skickat, MEN jag fick inget svar angående min klänning.. De trodde ju att jag beställt 2?! Hoppas nu verkligen att det är den rätta som kommer och att de inte snurrat till allt..
Jag bad ju om foto på klänningen innan den skulle skickas, men det har de inte fixat. Lite irriterande faktiskt eftersom jag påminde dem flera gånger att jag skulle uppsakattat detta. Jaja, bara att hålla tummarna. Det är ju i alla fall inte tidspress för min del.. Men ändå!
Det verkar verkligen vara tur eller otur om man får en lyckad klänning eller misslyckad. Jag beställde två tärnklänningar i januari, kom i februari (tog en månad typ) och de är bra. Kanske inte precis den färgen jag trodde men är ändå nöjd!
Jag trodde verkligen klänningarna skulle komma denna vecka, men icke.. Blir ju orolig när det inte händer något. Vad ska tullen med mina klänningar till??
Gaaahhh!
Hej!
Sitter just nu och är såå sugen på att beställa. Men hur är det man gör med betalning? ska de ha pengar nu på en gång eller hur fungerar det? Ser på hemsidan att de vill att man betalar med PayPal men jag har aldrig gjort det och har ingen aning om hur det fungerar!
Nu har jag tjatat till mig foton på min klänning och på tärnklänningen. Hon sa på chatten att det var fullt upp i fabriken nu men efter mycket om och men fixade de fram bilder.
Klänningarna är färdiga nu och ser riktigt bra ut!! Iiiiih längtar ännu mer tills de kommer nu!