• Eftertioår

Nya Shopindream- tråden

Såg att den gamla tråden stängts för svar så jag öppnar en ny . Vi kommer säkert ha en del att snaca om nu när många klänningar är på väg att levereras.

Gamla tråden: www.brollopstorget.se/Forum-1-81/m3624633.html

• Svar på tråden Nya Shopindream- tråden
  • JollyO

Nu har jag fått mail med bilder på festklänningen för att få säga vad jag tycker om pärlorna på den. Modellen på klänningen ser jättebra ut men pärlorna var inte identiska direkt. Det var ändå helt okej! Känns kanske bra för er andra att veta att de faktiskt gör något där borta :)

• las vegas bruden
    JollyO skrev 2010-04-04 00:47:46 följande:
    Nu har jag fått mail med bilder på festklänningen för att få säga vad jag tycker om pärlorna på den. Modellen på klänningen ser jättebra ut men pärlorna var inte identiska direkt. Det var ändå helt okej! Känns kanske bra för er andra att veta att de faktiskt gör något där borta :)
    Vad skönt! =) Vore kul att se lite bilder. ;)
  • JollyO

las vegas bruden skrev 2010-04-04 07:43:32 följande:

Vad skönt! =) Vore kul att se lite bilder. ;)
    Absolut! Jag la upp två på framsidan samt originalbilden.
  • ThereseR
    JollyO skrev 2010-04-04 09:34:44 följande:
    las vegas bruden skrev 2010-04-04 07:43:32 följande:Absolut! Jag la upp två på framsidan samt originalbilden.
    Hej! Vartifrån är skorna i ditt galleri? Jättefina!
  • las vegas bruden
    JollyO skrev 2010-04-04 09:34:44 följande:
    las vegas bruden skrev 2010-04-04 07:43:32 följande:Absolut! Jag la upp två på framsidan samt originalbilden.
    Den ser ju jättefin ut! =) Hoppas nu bara att de sytt den i rätt mått, men det blir nog inte några problem! =)
  • fru raring
    JollyO skrev 2010-04-04 19:32:31 följande:
    De är köpta av en tjej här på bt, men finns även på brandos.se. De är ganska stora i storleken men väldigt fina. Lagom klack!www.brandos.se/ivory/elvira-off-white-satin/a...
    Bra sida! Är väl lite skotokig, men vem är inte det?.. :)

Jag har beställt ett par klänningar, en bal- och en festklänning, men de skjuter på leveransdatumet hela tiden... Börjar tycka att det var bra att jag provade beställa några andra klänningar först, för jag hade nog varit ganska nervös om jag beställt Klänningen nu. Tycker de känns lite oseriösa. Följer med spänning er andra som fått era klänningar. Det verkar som om många kommer att få leverans nu efter påsk, och jag håller tummarna för er!
  • ThereseR
    JollyO skrev 2010-04-04 19:32:31 följande:
    De är köpta av en tjej här på bt, men finns även på brandos.se. De är ganska stora i storleken men väldigt fina. Lagom klack!www.brandos.se/ivory/elvira-off-white-satin/a...
    Tack! Jättebra sida! Är de kritvita eller mer åt ivory? Ser att det står ivory på länken men är det så du upplever dom också? De ser rätt vita ut på fotot?
  • ThereseR

eller nu ser jag att det står vita och att märket heter ivory:(

• JollyO
    ThereseR skrev 2010-04-05 16:07:38 följande:
    eller nu ser jag att det står vita och att märket heter ivory:(
    De är inte kritvita. Off-white står det i länken och det är mer rättvisande. Eller ljus ivory kanske. Och så är de ganska glansiga. Hoppas på att de går bra ihop med min klänning i ivory!
Svar på tråden Nya Shopindream- tråden