Nya Shopindream- tråden
Såg att den gamla tråden stängts för svar så jag öppnar en ny . Vi kommer säkert ha en del att snaca om nu när många klänningar är på väg att levereras.
Gamla tråden: www.brollopstorget.se/Forum-1-81/m3624633.html
Såg att den gamla tråden stängts för svar så jag öppnar en ny . Vi kommer säkert ha en del att snaca om nu när många klänningar är på väg att levereras.
Gamla tråden: www.brollopstorget.se/Forum-1-81/m3624633.html
Bra jobbat! Jag väntar med spänning på information från dem som har köpt sina tärnklänningar från shopindream.com
Provade min klänning för 4e gången i går kväll och nu börjar det kännas bra. Är inte alls van att ha klänningar och andra finare kläder så jag har känt mig lite obekväm i den innan, men igår kväll kändes det riktigt bra. Kan nog bli en bra klänning. Ska ev låta en sömmerska titta lite på den då jag tycker att kjolen är något förlång, men att sy upp den någon centimeter är nog inget problem.
Har precis fått nys om den här shopindream-sidan.. nån som vet typ hur lång tid det tar att få hem en klänning? Stämmer leveranstiden som står på sidan, 18, 19, 20 dagar?
Jag har precis fått detta e-mail från Shopindream:
Dear,
The product you ordered has been send out on 02-03-2009 from SHOPINDREAM.COM, the tracking number is XXX,However,we received the information from DHL that your residence is so far away the places
specified by the logistic company, they need add $28. Currently we pay for this fee for
you and you should pay this fee to us via PAYPAL(paypal@shopindream.com) asap.
Thanks for your understanding.
Vad tycker ni om detta?
Hm, låter ju lite märkligt faktiskt. Fast sånt kan väl hända antar jag. Bor ni på landet eller så? För i så fall borde väl DHL kunnat lämna paketet till närmaste postutlämningsställe istället? Konstigt att DHL inte bara kontaktade dig direkt så kunde du ju ha betalt vid leveransen eller så. Tror inte att shopindream försöker blåsa dig däremot.
Jag tror inte heller att de luras på någotvis, de har varit väldigt bra att ha och göra med hittills. Men kan man ändra priset efter flera veckor?
Vi bor inte på landet utan i en mindre stad. Kollade hastigt och DHL verkar ha minst 4 ställen som de levererar stadigt till inom 5 km radie.
DaisyMom skrev 2010-03-24 12:28:27 följande:
Roligt med en ny tråd! Jag väntar på min(a) klänning(ar). De har blivit försenade. Först 9/3, sen 19/3 och nu nån gång denna vecka.. Ja ja! så kan det gå!
Jag har beställt och betalat men det står att jag inte har betalat och jag har skickat mail men inte fått svar. Vet inte vad jag ska göra nu. Någon med samma problem?
Ooohh nu har jag beställt!
Min brudklänning + 4 tärnklänningar. Frakten gick på strax över 1000kr. Yikes! Blir lite bitter över att jag kunnat få fraktfritt eller 40% om min ena tärna bara bestämt sig i tid. Men men, sånt är livet. Hoppas bara den passar nu för den kommer nog dyka upp just in time.