Nya Shopindream- tråden
Såg att den gamla tråden stängts för svar så jag öppnar en ny . Vi kommer säkert ha en del att snaca om nu när många klänningar är på väg att levereras.
Gamla tråden: www.brollopstorget.se/Forum-1-81/m3624633.html
Såg att den gamla tråden stängts för svar så jag öppnar en ny . Vi kommer säkert ha en del att snaca om nu när många klänningar är på väg att levereras.
Gamla tråden: www.brollopstorget.se/Forum-1-81/m3624633.html
www.shopindream.com/product-3280.html
Är det någon som skickat efter en sådan klänning?
Jag är väldigt sugen på den men skulle som sagt vilja ta bort släpet.
Jag är lite nyfiken på om någon har en liknande hemma :)
De stod de skulle ta 20 dagar för att få mina klääningar men de tog längre tid. Mailade dem förra veckan och fick besked i onsdag att de skulle skick dem imorgon(dvs igår) men jag har inte fått något nummer att kunna följa varorna. Men jag valde iof UPS så jag kunde få varorna leverade kvällstid.
Så nästa vecka får jag dem och jag hoppas verkligen dem blir fina. Kanske är dem lite stora men de får man sy in i värsta fall, menar dem är så pass billiga...
Till mig själv valde jag korsett snörning så den ska gå att både lägga ut och lägga in om storleken inte blir bra. Men värre med tärnklänningarna....*Håller tummarna*
Hej Har följt tråden ett tag och nu har mina klänningar äntligen kommit :)
Jag är helnöjd med min bröllopsklänning jättefin
Men de övriga klänningarna som skull ändras lite på tex rött band istället för rosa blev inga ändringar på :( utan är som orginalet...
Jackan som jag beställde till en tärnklänning var för liten...
Men färgerna och kvalitén är jag supernöjd med :) och framför allt priset :)
Ni får gärna lägga upp lite bilder.
Tråkigt att det blev så många fel på en gång...kan det ha med hög belastning att göra? Att de har fått in så många ordrar?
I alla fall, min klänning skulle varit klar den 24:e, men men... pga av många beställningar kommer jag få det någon gång under april.
Hihi, jag har fått ca 5 svar från dem på mailet. Måste vara flera olika som inte förstått att någon redan svarat.. Eller? Någon som varit med om liknande?
las vegas min skulle skickats i veckan men gick inte igenom kontrollen så den ska skickas på tisdag istället. efter att den varit inne på fabriken igen..
Så nervös när jag hör er alla om fel ni fått....
Min beställning blev ju fel men som tur var man ju tvungen att godkänna order via mail. Men de hade blandat ihopa storlekarna huller om buller, så nu är jag nervös att dem ändå inte ska bli rätt....
När får man det mailet? Inte direkt när man beställt eller? Jag beställde nämligen häromdagen och jag har bara fått mailkvittot på betalningen men inget från shopindream. Beställde 5 klänningar inkl min brudklänning så jag biter på naglarna jag också här.
Katarina Michael skrev 2010-03-27 12:25:57 följande:
Får mina klänningar imorgon, dock väldigt surt då jag får betala tullavgift och moms. Som tur är de bara på 300kr totalt men ändå surt som bara den....
Någon annan som med fått betala tullavgift o moms? Jag valde UPS som fraktsett....