• Eftertioår

Nya Shopindream- tråden

Såg att den gamla tråden stängts för svar så jag öppnar en ny . Vi kommer säkert ha en del att snaca om nu när många klänningar är på väg att levereras.

Gamla tråden: www.brollopstorget.se/Forum-1-81/m3624633.html

• Svar på tråden Nya Shopindream- tråden
  • ThereseR

Ja, jag har skickat bilderna till dom. Om man tittar på proportionerna på klänningarna på deras sälj-bilder och på hur de sytt dom så blir man rätt full i skratt.

Nu har jag fått svaret på mitt andra mail och de kommer göra om alla klänningarna och de kommer i slutet av april...

Det är bra.

• Josssie

Skönt att de tog sitt ansvar. Nu bör du ju bli nöjd, lägger de inte manken till den här gången så förlorar de ju bara på det själva. Men jag blir ändå orolig för min order.
    Usch jag är så ledsen nu att tårarna kommer. Först detta med klänningarna, ska inte måla fan på väggen än, men jag är så orolig för hur tärnornas klänningar kommer att bli. Jag lurade ju i dem att shopindream verkade bra.
    Sen ringde vigselförrättaren förut och avbokade. Avbokade! Vi står alltså utan vigselförrättare nu. Han skulle höra med kommunens övriga officianter och höra av sig till mig, men tänk om ingen annan kan! Usch det är för många lösa trådar nu för ett kontrollfreak som jag...

• las vegas bruden
    ThereseR skrev 2010-03-31 19:30:02 följande:
    Ja, jag har skickat bilderna till dom. Om man tittar på proportionerna på klänningarna på deras sälj-bilder och på hur de sytt dom så blir man rätt full i skratt.Nu har jag fått svaret på mitt andra mail och de kommer göra om alla klänningarna och de kommer i slutet av april...Det är bra.
    Haha! Ja, det var ju inte riktigt samma i verkligheten.. Men skönt att de tar sitt ansvar och gör om dem.
    Valley of fire 2011
  • ThereseR

Ja, de förlorar kunder på om de inte rättar till sina fel. Jag räknar med att jag inte ska betala något...det är inte jag som gjort fel...

• Korallbruden

Jag var också toknoggrann vid lämnande av uppgifter...

• Friesia

Blir ju supernervös av att läsa här...
    Har beställt brudklänning och tärnklänning som ska vara klar 11 april.

Någon här som har beställt UK-storlek? Jag undrar hur den var isf?

Har inte så stora förväntningar på tärnklänningen faktiskt den är mått-beställd och med dragkjedja...

Hoppas det löser sig för er som är missnöjda!!

• Blivandefrueriksson

Therese jisses vad korta de var. vad var det där vid brösten på den rosa??

undra om de har varit lite slarviga på sistone bara för att de ska jobba ifatt sig efter nyåret?

Jossie fy fasen vad surt man inbillar sig att en vigselförrättare inte kan avboka men de är ju mänskliga med, men då får de ju fasen ha en annan plan för en så man inte står det för det är ju endå bröllop med stora planer och gäster..

• ängeln24

Gud nu blir jag också nervös. Har inte ebställt min klänning än men både mamma och mina tärnor har bestämt sig för färg och modell. Visst vet vi att det är en risk men tänk om oturen är framme...

• Lyckliga013bruden

Skaffa en plan B, just in case =)

ängeln24 skrev 2010-04-01 11:42:43 följande:
    Gud nu blir jag också nervös. Har inte ebställt min klänning än men både mamma och mina tärnor har bestämt sig för färg och modell. Visst vet vi att det är en risk men tänk om oturen är framme...
Svar på tråden Nya Shopindream- tråden