• Eftertioår

Nya Shopindream- tråden

Såg att den gamla tråden stängts för svar så jag öppnar en ny . Vi kommer säkert ha en del att snaca om nu när många klänningar är på väg att levereras.

Gamla tråden: www.brollopstorget.se/Forum-1-81/m3624633.html

• Svar på tråden Nya Shopindream- tråden
  • Greeneyes

Jag har också beställt skor från brandos.se De var superbra att ha och göra med, och de är verkligen kanon att beställa från! Gratis frakt och fraktfritt öppet köp i 30 dagar. Så jag beställde mina skor i två storlekar eftersom jag brukar ligga mittemellan, och behöll ett par av dem (de mindre).

Mina skor ser ut exakt som Millys "ivory" (som jag personligen tycker ser mer ut som light ivory!).

mina skor:
    www.brandos.se/menbur/04005-ivory/a11684

• las vegas bruden

Hjälp!!! Fick detta mailet av Shopindream för en timma sedan... 

Dear!
    Sorry for any inconvenience brought to you.
    We are ready to sent your dresses out,but we found we miss one wedding dress,our product department thought you only order one dress,and they made only one,I apologize to you,and I appreciate you that if the time enough,we can rush it and send all them out in 5 days,or we can send the one dress,one petticoat,and one veil to you now,and return you the refund of the wedding dress.
    Please reply asap!Thank you for your understanding.

Mailade dem tillbaka och sa att jag endast beställt en bröllopsklänning, en underkjol och slöja. Skrev även artikelnumret på klänning och slöjan. Undrar om de bara har snurrat ihop allt eller om de sytt min klänning och tror att jag ska ha en till. Eller om de sytt en hel annan klänning och ska börja på min bröllopsklänning nu. GAAAHH!! Nervös som attans!!
  • Sörön10

haha de verkar måttligt snurriga där du! Själv väntar jag!! ÅÅå vad jag väntar! Men det står fortfarande att mitt paket är dispatched from shanghai på listan. Vill att det ska poppa upp nåt nytt snart! Den lämnade Shanghai sista mars!

• fru raring

Jag börjar undra om jag kommer att få något öht. Först skulle klänningarna skickas runt den 18e mars, sedan den 27. Då fick jag ett mail där de sa att de hittat fel på klänningen, och skulle göra om den. Då skulle den skickas den 31 mars. Skickade dem ett mail för några dagar sedan och frågade när jag skulle få leverans och får detta svar: "we are going to deliver your order and you will get it soon." Jo, det låter ju bra att de ska leverera, men när...? Fick inget datum eller någonting. Först trodde jag att de menade att de redan skickat den, men det verkar inte så...

• Sörön10

fru raring, så var det för mig med! först skulle den vara klar nionde mars. åttonde hittade de något fel. Sen skulle den skickas 19e och nu skickades den till slut förra veckan. Så jag väntar spänt!! Gahh!!

Ska man våga googla "shopindream.com + reviews"???

• Skimmra

Hej alla ni som faktiskt har fått hem era klänningar och allt annat man kan beställa från shopindream.com. Hur lång tid tog det från att ni la er order tills att ni fick paketet hem?

Tack för svar!

• Dream Messiah

Jag spårade mitt paket och det står att DHL skulle ha varit här och plingat på 14.45 igår!! Vad händer nu? Får jag avi och kan hämta på posten eller..?

• Blivandefrueriksson

dream messiah du borde ju få avi, vet du annars om var ni hämtar dhl paket?

• JollyO

Dream Messiah skrev 2010-04-07 17:37:25 följande:

Jag spårade mitt paket och det står att DHL skulle ha varit här och plingat på 14.45 igår!! Vad händer nu? Får jag avi och kan hämta på posten eller..?
    Ring till DHL hemma hos er så kanske du kan hämta det ikväll!
  • Dream Messiah

Hmm, har ingen bil och jag tror de ligger lite off. Kan prova att ringa. Men borde det inte gå att hämta på Posten?

Svar på tråden Nya Shopindream- tråden