Nya Shopindream- tråden
Såg att den gamla tråden stängts för svar så jag öppnar en ny . Vi kommer säkert ha en del att snaca om nu när många klänningar är på väg att levereras.
Gamla tråden: www.brollopstorget.se/Forum-1-81/m3624633.html
Såg att den gamla tråden stängts för svar så jag öppnar en ny . Vi kommer säkert ha en del att snaca om nu när många klänningar är på väg att levereras.
Gamla tråden: www.brollopstorget.se/Forum-1-81/m3624633.html
Vad roligt att era klänningar är på G! Och skönt att få se bilder! De ser ju jättefina ut!!
Själv får jag krupp snart!! Paketet verkar ha fastnat hos tullen! =( Men ska de höra av sig till mig då eller vad händer? 8/4 gjordes sista uppdateringen på EMS-sida och då var det handed to customs.. Visst det har ju varit helg, men ändå!
Min klänning var vid dörren ett par timmar efter det stod "ute med leveras med kurir"! (DHL)
Nu kom det!!!! Herregud!! jag dör av nyfikenhet!!!
Men nu blir det dagis med sonen, sen paketöppning!! IHHH!!
Åååå vad spännande las vegas!! Lova att du slänger upp bilder! hihi
Nu finns det bilder i mitt galleri, under starka bilder.
Jag vet inte rikgigt vad jag tycker... Jag är inte missnöjd, men inte heller nöjd. Jag blev besviken på blomman baktill, sen skulle ryggen varit djupare (tror jag), sen är släpet helt fel. Men jag tror att det är saker som är hyffsat lätta att fixa till.
Fast på bilden framifrån tycker jag inte att jag ser klok ut. Haha! Kan bero på att jag inte har någon bh, men annars sitter klänningen bra. Den sitter bra, däremot är jag orolig för längden.. Men det är nog inte större fara, jag får väl köpa ett par skor med lite lägre klack än vad jag tänkt mig från början.
Säg gärna vad ni tycker, ärligt!
Just det, pärlorna framtill är ju ett skämt också.
Jag tror jag hade lite för höga förhoppningar om klänningen, då den är helt underbar på bilden...
Men lasvegas! Den är ju jättefin! =) tycker jag! men håller med om ryggen! Ser mycket djupare ut på originalet.
Men om jag låter bli att jämföra den med den så tycker iaf jag att som klänning ser den jättefin ut! Och den "formen" passade jättebra på dig!
Pärlorna kanske kan bytas ut? ;) De kanske inte såg på bilderna hur det såg ut egentligen och körde en egen variant! :P
Är den välsydd då? Hur är hantverket? Om man bortser från deras oförmåga att efterskapa bilder!
Jag funderar på om man kan ta in klänningen nedtill. På orginalet är klänningen smalare längre ned än vad min blev. Tror det är därför jag tycker jag ser lite knäpp ut i formen på bilden framifrån.
Jag tycker den ser jättefin ut men det som drar ner helhetsintrycket är ju just pärlorna och "blomman" men det måste ju vara lätt att fixa?!
Håller med om ryggen, den är djupare på orginalet. Men om man inte stirrar sig blind på det utan bara tittar på din klänning tycker jag att det ser rikigt bra ut!! :D Grattis!