Nya Shopindream- tråden
Såg att den gamla tråden stängts för svar så jag öppnar en ny . Vi kommer säkert ha en del att snaca om nu när många klänningar är på väg att levereras.
Gamla tråden: www.brollopstorget.se/Forum-1-81/m3624633.html
Såg att den gamla tråden stängts för svar så jag öppnar en ny . Vi kommer säkert ha en del att snaca om nu när många klänningar är på väg att levereras.
Gamla tråden: www.brollopstorget.se/Forum-1-81/m3624633.html
Någonstans långt ner på den valda klänningens sida finns det en flik som kallas shipping. Där kan man välja land och se vad det skulle kosta med olika fraktsätt!
Jag mailade till posten igår och skickade en kopia på produktlistan! Vill få hem mina saker nuuuuu!!
När jag fick korten i måndags så skrev de att jag skulle godkänna så de kunde skicka klänningen, men var godkänner jag då? jag skickade tillbaks via mail att den såg jätte fin ut och de kunde skicka den. Men är det någon annanstans man ska godkänna?
Tror inte det är någon annanstans du ska godkänna, vi andra har ju inte fått se bilder på våra och behövt godkänna. Det räcker nog att du skriver ett svarsmail! =)
Lycka till!
Tack så mycket nu hittade jag
Är det ngn här inne som fått gjort snörning bak på klänningen istället för blixtlås?
Hur långt tid extra har det då tagit och hur mycket extra har ni betalt?
Jag tror varken att det tar längre tid eller att det kostar extra. Fråga dem på chatten eller skicka ett mail till dem så svarar de.
Åå det är så spännande nu! Min klänning har lämnat tullen och är påväg ut till mig!!! Å vad jag längtar!! Borde ju få den imorn!
Å vad spännande!! Hoppas, hoppas du blir nöjd efter allt besvär!
Yaaaaaay, Sörön10! Håller tummarna och ser fram emot några bilder.