Nya Shopindream- tråden
Såg att den gamla tråden stängts för svar så jag öppnar en ny . Vi kommer säkert ha en del att snaca om nu när många klänningar är på väg att levereras.
Gamla tråden: www.brollopstorget.se/Forum-1-81/m3624633.html
Såg att den gamla tråden stängts för svar så jag öppnar en ny . Vi kommer säkert ha en del att snaca om nu när många klänningar är på väg att levereras.
Gamla tråden: www.brollopstorget.se/Forum-1-81/m3624633.html
Mina klänningar var i tyskland i lördags och nu när jag kollade hade de precis lastats om för vidare avfärd från Arlanda upp mot Jämtland!!! Dom skickade mina klänningar i måndags, minns inte när vulkanen började kräkas aska men det fungerar från tyskland iaf! :)
Min klänning har lämnat DHL:s station i Bergamo - Italy, i lördags. Undrar om de har den på lastbil nu, borde ju vara så :)
Nu kom klänningen och som det ser ut när jag bara drar på mig den är att den är supersuperfin verkligen helt rätt klänning på mig men den är 1 eller 2 cm FÖR KORT! Jag som beställde den flera cm för lång...Vad kan man göra åt det, ingenting eller?
jag ska beställa en klänning till min tärna och har tagit hennes mått.
Nu när jag skriver i dem så säger den att jag måste skriva i vilken storlek jag ska ha, och jag vill ju ha efter hennes mått inte ngn standard storlek, hur har ni gjort då?
Korta ner skoklacken genom att ta ett par andra skor. Du kan kanske kolla om det är mycket sömmsmån nertill, är det det kanske en skicklig sömmerska kan lägga ut den lite.
Det är typ ingen sömmsmån alls, bara några mm så det är inget alternativ :( Jag kommer få ha flipflops på mig...
Men den är såååååå fiiiiiin, superfint pärlbroderi och välsydd!!
Du kan inte sy dit en spetskant nertill? Jag vet inte hur klänningen ser ut riktigt så jag vet inte om en spetskant kan tänkas matcha.
Jo jag har precis pratat med en sykunnig bekant och kom fram till att just en spetskant kan bli riktigt snyggt nertill.
Det finns bild på klänningen i mitt galleri under "starka bilder"
Känner mig lite mer hoppfull nu och GLAD över klänningen!
e ingen här som lämnat sina egna mått?