• Eftertioår

Nya Shopindream- tråden

Såg att den gamla tråden stängts för svar så jag öppnar en ny . Vi kommer säkert ha en del att snaca om nu när många klänningar är på väg att levereras.

Gamla tråden: www.brollopstorget.se/Forum-1-81/m3624633.html

• Svar på tråden Nya Shopindream- tråden
  • Lyckliga013bruden

Friesia, Lycka till hos sömmerskan med klänningen!!

• Blivandefrueriksson

jag skickade till dhl i och med att jag inte får upp något. De får inte ens upp något heller, de säger det är rätt antal siffror men inget resultat heller för dem. Hon undrade om jag fått fel siffror så de kastat om någon så ska se om jag kan få något svar från shopindream för nu ska den ju synas tycker jag.

• ThereseR
    Friesia skrev 2010-04-19 14:30:59 följande:
    Jo jag har precis pratat med en sykunnig bekant och kom fram till att just en spetskant kan bli riktigt snyggt nertill.Det finns bild på klänningen i mitt galleri under "starka bilder"Känner mig lite mer hoppfull nu och GLAD över klänningen!
    Tycker också att det ser ut att passa bra med spets nertill! Kan bli hur fint som helst utan att bli för mycket!
  • Blivandefrueriksson

Freisia var klänningen för kort? tror med det kan bli snyggt med en spetskant nertill.

• Friesia

Har lagt ut en bild nu med klänningen på! Det ser ganska roligt ut när mina fötter sticker fram och då har jag inte klack heller...

• Doffsingen82
    Friesia skrev 2010-04-20 12:06:21 följande:
    Har lagt ut en bild nu med klänningen på! Det ser ganska roligt ut när mina fötter sticker fram och då har jag inte klack heller...
    Söt var den i alla fall
    Antingen kan du ju lägga på en spetskant som du tidigare pratat om eller en tygkant längst ner med broderier på i t.ex. ljus beige. Vet inte hur tyget ser ut i övrigt eller om det ens skulle passa till. Men de modeller jag sett med den lösningen har sett så vackra ut! Tänkte bara tipsa...
  • Friesia

Tack för tips, just nu lutar det åt en tyll-kant! :D

Doffsingen82 skrev 2010-04-20 12:09:53 följande:
    Söt var den i alla fall Antingen kan du ju lägga på en spetskant som du tidigare pratat om eller en tygkant längst ner med broderier på i t.ex. ljus beige. Vet inte hur tyget ser ut i övrigt eller om det ens skulle passa till. Men de modeller jag sett med den lösningen har sett så vackra ut! Tänkte bara tipsa...
  • Blivandefrueriksson

Snyggt nagellack

• Friesia

Haha, Tack! ;)

Blivandefrueriksson skrev 2010-04-20 12:14:53 följande:
    Snyggt nagellack
  • snuttfia

Jättefin :) Den klär dig verkligen! Tror säkert att det blir snyggt med tyllkant, det gillar jag :)

Svar på tråden Nya Shopindream- tråden