Nya Shopindream- tråden
Såg att den gamla tråden stängts för svar så jag öppnar en ny . Vi kommer säkert ha en del att snaca om nu när många klänningar är på väg att levereras.
Gamla tråden: www.brollopstorget.se/Forum-1-81/m3624633.html
Såg att den gamla tråden stängts för svar så jag öppnar en ny . Vi kommer säkert ha en del att snaca om nu när många klänningar är på väg att levereras.
Gamla tråden: www.brollopstorget.se/Forum-1-81/m3624633.html
Hej,
Du måste ange en standardstorlek även om du sedan skriver i egna mått. Ta din egen storlek alternativt en som är en storlek för liten eftersom det verkar vara en hel del vars klänningar blivit lite för stora (enbart på bredden dock).
Vad bra att det känns bättre!!
Om det är svårt med färgen på spetsen så kan du alltid ha en diskret färgad spets som passar med bandet i ryggen. Jag tänker om du inte hittar en bra vit spets så kan du ta en ljusrosa t.ex. och skaffa ljusrosa band att knyta med i ryggen!
Ja men det var ju en bra idé! Ska ha det i åtanke hos sömmerskan till helgen.
Tycker att det är konstigt att den blev för kort med tanke på att jag köpte UK-stl 4 och alla klänningar jag provat IRL i UK-stl har varit för långa, jag är lixom bara 159 cm lång och en stl 4 ska passa 160 cm...den borde ha varit minst 1 cm för lång...
Nu fick jag rätt med storlekar och allt (hoppas jag)
Så nu börjar den långa väntan på att få klänningen skulle ta 20-25 dagar att göra enligt dem själva.
Hur lång tid har er klänning från ordinarie sortimentet tagit?
Det tog exakt 30 dagar från genomförd betalning tills jag hade klänningen i mitt hem! Leveranstiden tog prick 1 vecka men då kan det ju ha försenats lite pga vulkanen!
D låter ju kanon bra
Hur sökte ni på dhl? finns ju så många alternativ ju
Det borde ju gå att söka på det nu ju men jag får inte upp något men sen har de ju olika sök sätt med vilket fick ni upp med?
Jag sökte där uppe till vänster på startsidan där det står "Godssökning flygexpress" och då kom det upp en lista.
Nepp kommer inte upp något där heller när jag söker, den skickades i torsdags s det bprde stå vad den är nu men jag får inte upp något.. jag fick ett 10 siffrigt nr..