Nya Shopindream- tråden
Såg att den gamla tråden stängts för svar så jag öppnar en ny . Vi kommer säkert ha en del att snaca om nu när många klänningar är på väg att levereras.
Gamla tråden: www.brollopstorget.se/Forum-1-81/m3624633.html
Såg att den gamla tråden stängts för svar så jag öppnar en ny . Vi kommer säkert ha en del att snaca om nu när många klänningar är på väg att levereras.
Gamla tråden: www.brollopstorget.se/Forum-1-81/m3624633.html
Tack hörrni! =) Har inte vågat ha några förväntningar alls, men blev riktigt nöjd! =) Ska leta reda på en sömmerska som får fixa till den i storleken bara! Samt kolla över applikationerna på själva kjolen! Vill ju inte att något ramlar av!
Okej, nu måste jag fråga er som har mer erfarenhet av kontakt med Shopindream om det är någon som har haft problem att få fram sina önskemål om detaljer så att de förstås?
Håller på och mailar med dem för att få svar på vilken underkjol jag ska beställa till min klänning och fösöker få fram att jag vill ha en i bara tyll, inga metallringar. Fick till att börja med tre förslag på underkjolar, varav två definitivt ser ut att ha metallringar, så jag försökte igen och följande svar kom igår: "You can not worry about that. Just place your order for the dress as well as the petticoats is ok".
Nu är mejl nummer tre på gång där jag försöker förklara på ett sätt som (i alla fall jag tycker) inte kan missförstås. Jag blir G A L E N! Om någon förstår sig bättre på bilderna så är min klänning www.shopindream.com/product-6174.html
och de underkjolar jag tror har metallringar www.shopindream.com/gallery--n,WP;jh;P013-grid.html, www.shopindream.com/gallery--n,WP;jh;P001-grid.html
plus den jag har fått för mig är bara tyll www.shopindream.com/gallery--n,WP;jh;P012-grid.html
Nu har jag bild på min festklänning i mitt galleri!! Men visst ser den lite kort ut? Går den ens över rumpen?! ;)
Hoppas den kommer fram nu då med tanke på den spottande vulkanen...!
Dream Messiah skrev 2010-04-17 19:13:08 följande: