Nya Shopindream- tråden
Såg att den gamla tråden stängts för svar så jag öppnar en ny . Vi kommer säkert ha en del att snaca om nu när många klänningar är på väg att levereras.
Gamla tråden: www.brollopstorget.se/Forum-1-81/m3624633.html
Såg att den gamla tråden stängts för svar så jag öppnar en ny . Vi kommer säkert ha en del att snaca om nu när många klänningar är på väg att levereras.
Gamla tråden: www.brollopstorget.se/Forum-1-81/m3624633.html
Las vegas - klänningen är jättevacker! Ok inte helt som bilden kanske men den vet ju ingen på bröllopet om ändå.
Las vegas tyckte med klänningen var jätte vacker, och det är ju ingen som vet om hur orginalet ser ut heller
Jag fick mina bilder idag så min klänning skickas imorgon är så nöjd, lägger in bilderna strax om ni vill kika. .
Lasvegas, klänningen är snygg även om den inte är identisk med originalbilden i ryggen. Pärlorna framtill reagerade jag inte på så nu måste jag kolla igen =)
Las vegas: Ärligt talat är du skitsnygg! Pärlorna där fram ser lite klena ut, men i övrigt - läcker!
Fan!! Fick brev från posten och tullverket idag! De vill ha information om pengavärden och kopior på betalning (kvitton).
Hur gör man nu? Kommer man få betala tusentusen till för att få hem sina kläder???
sambon hade räknat på några tabeller och misstänker 1300. Lika mycket som brudklänningen. Hela ordern inkl. frakt gick på 464dollar.
Oj, vilken otur då, Sörön10. Hoppas inte det rör sig om så mycket.
@LasVegasBruden: Klänningen blev jättesnygg! Och den passar dig verkligen! Visst, jag håller med om att den inte är helt likadan som den på bilden, men det är nog inte min heller. Hoppas du ändå är nöjd.
Tack för svaret!
Men det knepiga är ju att det tydligen inte står någonstans på (antar att de inte tittat i) paketet hur mycket det är värt, så det kommer de ju få reda på från oss, då de vill ha kvittokopia eller dyl. Så de har inte sagt någon summa till oss, utan vill veta vad det är i paketet och hur mycket det är värt!
Vad svarar man då??
Usch, tänk om klänningen är helfel också! Har ju hela tiden tyckt att det inte gjorde så mycket för att den var billig, men nu blir den ju inte alls lika billig!