• Eftertioår

Nya Shopindream- tråden

Såg att den gamla tråden stängts för svar så jag öppnar en ny . Vi kommer säkert ha en del att snaca om nu när många klänningar är på väg att levereras.

Gamla tråden: www.brollopstorget.se/Forum-1-81/m3624633.html

• Svar på tråden Nya Shopindream- tråden
  • Skimmra

Foton foton foton

Dream Messiah skrev 2010-04-08 08:23:12 följande:

Nu har jag ringt DHL och de kommer att leverera paketet idag mellan 14-16!!! AAAAAAHHH, snacka om nervöst. :D
  • Doffsingen82

Dream Messiah skrev 2010-04-08 08:23:12 följande:

Nu har jag ringt DHL och de kommer att leverera paketet idag mellan 14-16!!! AAAAAAHHH, snacka om nervöst. :D
    Så bra
    Hoppas den är som du önskat!
  • Dream Messiah

Nu har jag fått min klänning och den är PERFEKT! Sitter som en smäck, alla mått är bra, tyget och pärlorna ser fina ut. De har dock missat att sy den utan släp, så det måste jag åtgärda, men annars är den perfekt! Är sååååå nöjd!

Foton kommer ikväll, nu måste jag rusa iväg!

• Dream Messiah

Så, nu finns lite bilder på klänningen i galleriet. Vi hade kort om tid, så vi var inte så noga med snörningen, den är givetvis inte strykt heller, men ni får ett hum om hur den ser ut iaf.

Hopppas ni andra som väntar på era klänningar också blir nöjda. Efter alla dåliga omdömen på sistone blev jag orolig, men det visade sig vara obefogat. *glad och pustar ut*

• Dream Messiah
    Sörön10 skrev 2010-04-08 21:41:30 följande:
    Åå vad fin den var! Du anar inte hur lättad jag blir!! =)
    He he, jag förstår dig.
    Du får också lägga upp lite bilder när du fått din klänning.
  • Sörön10

Absolut! Sen får vi se om det är bilder på en storgråtande brud eller strålande brud! haha hoppas så att den är fin! Min tärna har sin klännign i samma paket!

• Dream Messiah

Ha ha, hoppas på en stråååålande brud.

Jaha, ni är två som väntar med spänning. Hoppas båda blir bra. *håller tummarna*

• Sörön10

Ååå vad innebär "Handed over to customs"?? Att den är lämnad till tullen, jovisst, men betyder det att de öppnar och snokar eller?? De skulle skriva "gift" men kanske är paket för stort och väcker misstankar???

Vad kan man åka på i tullavgifter??

Svar på tråden Nya Shopindream- tråden