• Eftertioår

Nya Shopindream- tråden

Såg att den gamla tråden stängts för svar så jag öppnar en ny . Vi kommer säkert ha en del att snaca om nu när många klänningar är på väg att levereras.

Gamla tråden: www.brollopstorget.se/Forum-1-81/m3624633.html

• Svar på tråden Nya Shopindream- tråden
  • las vegas bruden

Nix.. den kunde inte bli färdig till 5:e.. SUCK!! Jaja.. det är ju ingen panik för min del, men det vore ju kul att få hem den i vilket fall.

Valley of fire 2011
  • Blivandefrueriksson

Nu fick jag mail tebax om att de skickar kort på klänningen så fort den är klar

• las vegas bruden
    Blivandefrueriksson skrev 2010-04-02 11:59:41 följande:
    Kul! Samma här! Chattde preics med dem och hon sa 6:e nu. En dag hit eller dit spear ju ingen roll, men jag räknar med att det kommer ta längre tid.

Fick du något datum? =)

Blivandefrueriksson skrev 2010-04-02 11:59:41 följande:
    Kul! Samma här! Chattde preics med dem och hon sa 6:e nu. En dag hit eller dit spelar ju ingen roll, men jag räknar med att det kommer ta längre tid.

Fick du något datum? =)

lindadaniel skrev 2010-04-02 11:25:57 följande:
    Funderar på klänning med drapering, tror ni det är svårt att sy in om den är för stor? www.shopindream.com/product-5595.html
    Ingen aning, är så kass på sånt! ;) Någon annan som vet? =)
    Valley of fire 2011
  • ängeln24

Vad för mått har ni skrivit in på Height?
    Er längd eller klänningens längd?

HJÄLP! Vill inte att det ska bli för korta!

• las vegas bruden
    ängeln24 skrev 2010-04-02 19:38:20 följande:
    Vad för mått har ni skrivit in på Height?Er längd eller klänningens längd?HJÄLP! Vill inte att det ska bli för korta!
    Jag skrev min längd plus längden på klackarna jag ska ha. Skor har jag inte hittat än dock ;)
    Valley of fire 2011
  • ängeln24

las vegas bruden skrev 2010-04-02 19:58:17 följande:

Jag skrev min längd plus längden på klackarna jag ska ha. Skor har jag inte hittat än dock ;)
    Ok och det måttet blev bra?
    Jag har mätt "hollow to hem" utan klackar och nu verkar jag behöva uppge längd, min kan jag ju men inte mina tärnors som jag oxå ska beställa
  • Katarina Michael
    ängeln24 skrev 2010-04-02 20:35:39 följande:
    las vegas bruden skrev 2010-04-02 19:58:17 följande:Ok och det måttet blev bra?Jag har mätt "hollow to hem" utan klackar och nu verkar jag behöva uppge längd, min kan jag ju men inte mina tärnors som jag oxå ska beställa
    Ta heldre lite för långt, för de är rätt lätt att sy upp, svårare eller helt omöjligt om att fixa om de blir för kort...
  • Blivandefrueriksson

jag behövde inte uppge min längd.. men klackarnas höjd skickade jag in efter de ville ha så mycket information som möjligt skrev hon..

• ThereseR

De är lite konstiga med det där... på min klänning sa de att jag inte skulle lägga till klackar på hollow to hem, jag frågade flera gånger... de sa att de lägger till det automatiskt...och har aldrig nämnt hur höga klackar jag ville ha. Min klänning är för lång så jag antar att de tänkte jag skulle ha platådojjor;) Men som sagt, hellre för lång än för kort...

Svar på tråden Nya Shopindream- tråden